همایشها و نمایشگاه ها

در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است.

12 مهر 1402

عکس یادگاری حسن یزدانی با دیوید تیلور

خبرنگاران- رقابت های جام جهانی کشتی بلگراد که کوشش برای کسب سهمیه المپیک 2024 در آن نهفته است، از امروز در صربستان شروع می گردد. ایران امید زیادی برای کسب مدال طلای گوناگون در این جام دارد، ولی مطابق با انتظار همه نگاه ها متوجه وزن 86 کیلوگرم است جایی که...

25 شهریور 1402

دولت سیزدهم 1800 اثر منقول و غیر منقول و طبیعی و ناملموس را در لیست آثار ملی ثبت کرد

ایرنا/ براساس خبرهای بدست آمده، دولت سیزدهم 1800 اثر منقول و غیر منقول و طبیعی و ناملموس را در لیست آثار ملی ثبت کرد.

6 شهریور 1402

هتل های خاص ایران را بشناسید

بسیاری از افراد گمان می نمایند که برای اقامت در خاص ترین هتل ها باید به کشورهای دیگر سفر نمایند، این به این علت است که با هتل های خاص ایران آشنایی ندارند. هتل های جالب ایران که در شهرهای مختلف است و هرکدام ویژگی ها و حال وهوای منحصربه فردی دارند، برترین...

16 مرداد 1402

انعقاد تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و دانشگاه هنر شیراز

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، انعقاد تفاهمنامه همکاری میان پژوهشگاه میراث فرهنگی و دانشگاه هنر شیراز صورت پذیرفت.

8 مرداد 1402

مسئولان شبکه اجتماعی چینی در ایران ، این پلتفرم برطرف فیلتر می گردد؟

متخصصان شرکت Anext، خدمات دهنده کسب وکار دوئین (TikTok) که یکی از شرکت های برتر تجارت الکترونیک در کشور چین است، با سفر به کشورمان، فردا، یکشنبه 11 تیرماه 1402 در اتاق بازرگانی تهران حاضر می شوند تا با فعالان مالی کشورمان ملاقات و گفت وگو نمایند.

10 تیر 1402

قدم های خوبی برای توسعه فرهنگی و هنری کردستان برداشته شده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، محمد مهدی اسماعیلی، روز پنجشنبه در سفر به استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از برنامه های توسعه و پیشرفت در حوزه فرهنگ و هنر این دیار استقبال می کنیم.

27 خرداد 1402

از پیکاسو تا نیکاسو!

خبرنگاران (ایبنا) - علیرضا خلیل زاده: در نمایشگاه کتاب 1402 نشر آذرفر کتابی از نیکتا حقیقت خو به نام من بانوی سرزمین رنگ هام را در 75 صفحه با چاپ رنگی در قطع خشتی و جلد سخت منتشر کرد. در کتاب عنوان شده است این اثر آموزشی جامع در درباره دیجیتال آرت به قلم نیکاسو...

25 خرداد 1402

10 شخصیت برتر سریال انیمیشنی آبشار جاذبه از بدترین تا برترین

این روزها که بازار راه اندازی های مجدد داغ است، سریال ها و فیلم های زیادی با بازیگران تازه و چهره های تازه ساخته می شوند. سریال انیمیشنی آبشار جاذبه (Gravity Falls) محصول دیزنی که خیلی زود به انتها رسید، در میان این آثار یکی از برترین ها بود. از زمانی که پخش سریال...

30 اردیبهشت 1402

حمایت مدیریت شهری مرکز از بزرگ ترین رویداد کتاب کشور

به گزارش خبرنگاران ، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد: سازمان زیباسازی شهرتهران به نمایندگی از مدیریت شهری مرکز حامی برگزاری بزرگ ترین رویداد کتاب کشور است.

23 اردیبهشت 1402

اسلامی: قصد داریم محصولات هسته ای را صادر کنیم

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت که در پی صادرات محصولات و فناوری هسته ای به کشور های دیگر هستیم.

7 اسفند 1401

معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به اصفهان سفر می کند

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهوری با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان از چند طرح راهبردی که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال انجام است، دیدن خواهد کرد.

5 اسفند 1401

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، از اسباب بازی تا برپایی کارگاه های استعدادیابی و رفتارشناسی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از فردا سه شنبه دوم اسفند کار خود را در نمایشگاه بین المللی تهران شروع می نماید.

2 اسفند 1401

افشاتی تصویر زنده شیائومی 13 اولترا با طراحی تازه و دوربین لایکا

شیائومی در کمتر از 10 روز دیگر جدیدترین سری از محصولات خود شامل شیائومی 13 و 13 پرو همراه با 13 لایت را در کنفرانس موبایل بارسلون رونمایی می نماید. طبق بعضی شایعات، شیائومی 13 اولترا هم در دست توسعه قرار گرفته است، اما به نظر می رسد که این شرکت قصد ندارد...

30 بهمن 1401

آمادگی 31 استان برای حضور در مهمترین رویداد گردشگری و صنایع دستی کشور

میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، آمادگی 31 استان برای حضور در مهمترین رویداد گردشگری و صنایع دستی کشور اعلام شد.

16 بهمن 1401

کوسه ای عجیب که در دلش رایانه ای قدرتمند کار گذاشته شده ، عکس

زومیت نوشت: کولر مستر، دو کیس گیمینگ نو به نمایش گذاشته است که یکی از آن ها طراحی شبیه کوسه دارد و دیگری مشابه کفش های ورزشی است.

22 دی 1401

اقامت در استکهلم، پایتختی دیدنی در سرزمینی اروپایی

استکهلم (Stockholm)، مرکز کشور سوئد یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری بوده که هواداران زیادی در سراسر جهان دارد. در گوشه و کنار این شهر منظره ها و جاذبه هایی وجود دارد که شما را در زمان اقامت در استکهلم به هیجان آورده و اگر اهل عکاسی باشید، تصاویر...

17 دی 1401

صندلی ماشین هوشمندی که خیال والدین پرمشغله را راحت می نماید ، اپلیکیشن اختصاصی ، اتصال بلوتوثی

صندلی ماشین هوشمند شرکت 4Moms یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که برای والدین پر مشغله بسیار مفید است.

9 دی 1401

طرح مفهومی خودرو نو رنو رونمایی شد ، خودران و الکتریک ، طراحی فانتزی

خودرو مفهومی و تازه رنو موسوم به EZ-Ultimo محصولی است که اخیرا در جریان نمایشگاه خودرو پاریس رونمایی شده است. خودرویی که توجه بسیاری را به خود جذب نموده است.

8 دی 1401

معاون وزیر خارجه: تجارت با روسیه در مرحله نتایج ملموس است

معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه می گوید روابط نزدیک سیاسی میان ایران و روسیه می تواند با فراهم شدن بعضی مقدمات لازم برای یک همکاری مالی و تجاری محکم نیز تبدیل گردد.

24 آبان 1401
تعداد: (89)