افشاگری سرپرست باشگاه استقلال درباره امضای یک نامه

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سازمان لیگ شب گذشته اظهار داشت انتقال بازی پرسپولیس و پیکان به استادیوم آزادی با موافقت مدیران استقلال انجام شده است. این در حالی است که استقلال مدعی شد این موضوع کذب محض است و سازمان لیگ در پی فرار رو به جلو است.

افشاگری سرپرست باشگاه استقلال درباره امضای یک نامه

با این حال بازهم گفته شد که حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در جلسه ای که در این ارتباط برگزار گردیده در نهایت به انجام بازی پرسپولیس - پیکان در استادیوم آزادی موافقت و حتی صورت جلسه را امضا نموده است.

کریمی صبح امروز آدینه در این خصوص گفت: به هیچ عنوان این صورت جلسه نبوده است. دوستان سازمان لیگ فرار رو به جلو دارند. شب قبلش اعلام نموده بودند که بازی کجا برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: در این مدت سر استقلال را یک جوری با ناداوری و با مشکلاتی که ایجاد کردند، بریدند. آقای قنبرزاده -رئیس سازمان لیگ- شب قبلش با بنده تماس گرفت و گفت فردا صبح جلسه مهمی داریم. ساعت 11 صبح به شورای تامین رفتم. آنجا گفتند می خواهیم مسابقه پرسپولیس - پیکان در آزادی باشد. من مخالفت کردم. گفتم همانطور که بازی ما در استادیوم دستگردی بدون تماشاگر بوده این هم باید همینطور باشد.

سرپرست استقلال یادآور شد: شورای تامین گفت بازی (پرسپولیس با پیکان) خارج از تهران بدون تماشاگر باشد. حتی گفتند در اراک برگزار بگردد، ولی قنبرزاده مخالفت کرد و گفت زمان نیست. گفتیم یک روز دیرتر و یکشنبه برگزار بگردد. تاکید ما بر این بود. چون برای ما هم بدون تماشاگر برگزار گردید!

کریمی تاکید نمود: شورای تامین تصویب نموده بود بازی های دستگردی بدون تماشاگر باشد به خاطر شرایطی که آن محیط دارد. قنبرزاده اول قضیه را به شورای تامین انداخته بود. آنجا یک عذرخواهی کرد و گفت اشتباه کردم گفتم شورای تامین. مسئولان این شورا به قنبرزاده گفتند مسئول برگزاری مسابقه شما هستید و چرا باید نتیجه را شورای تامین اعلام کند.

وی اضافه نمود: حتی عنوان کردند چطور وقتی می خواستیم دربی را یکساعت جابجا کنیم سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) هزار بهانه آورد. چطور الان شما نمی توانید این کار را انجام بدهید؟

کریمی اعلام نمود: این بهانه هایی بود که قنبرزاده آورد. بعد گفتند پیکان به سازمان لیگ نامه زده که هرکجا سازمان لیگ بگوید ما بازی می کنیم. شورای تامین گفت بروند اراک. قنبرزاده گفت زمان نیست. من گفتم یک روز بازی عقب بیافتد.

سرپرست باشگاه استقلال اظهار کرد: ای کاش آنقدر مرام و مردانگی داشت باشیم که اشتباهات خودمان را گردن دیگران نیندازیم. قنبرزاده و تیمش اینقدر مرام ندارند. اول گردن شورای تامین انداخته بودند. بعد از جلسه شورای تامین، تماس گرفتند و گفتند چه کسی گفته شورای تامین این تصمیم را گرفته و باید خود سازمان لیگ آن را اعلام می کرد.

کریمی با بیان اینکه پشت نامه باشگاه پیکان حرف های زیادی است و باید این نامه منتشر بگردد، اعلام نمود: همانجا گفتم قرار بود اعلام کنید خودتان -سازمان لیگ- بازی را در آزادی برگزار می کنید. چطور باز می گویید شورای تامین؟

کریمی در مورد اینکه قرار بوده دیروز دبی باشد و چرا به امارات سفر ننموده است؟ گفت: یکی از همکارانم پدرش فوت نموده بود و منتظر مراسم بودم. این سفر را به شنبه و یکشنبه انداخته ام.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید نمود: قرار بود نامه پیکان به سازمان لیگ را اعلام نمایند که منتشر ننموده اند. متاسفانه قنبرزاده که بیانیه داد، همه چیز را به سوی باشگاه استقلال رها کرد. ما چه کاره هستیم؟ استقلال چه کاره است؟ شما مسئول برگزاری هستید.

کریمی در مورد اینکه موافقت شما چه لزومی برای برگزاری بازی پرسپولیس داشت؟ تاکید نمود: ما موافق نبودیم. بنده اصلاً موافق نبودم. اگر یکی از اعضای شورای تامین تماس بگیرد می گوید چطور از استقلال دفاع کردم.

سرپرست باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه امضای او پای صورت جلسه برگزاری این بازی نیست، بار دیگر در پاسخ به این سئوال که چه لزومی داشت استقلال برای برگزاری این مسابقه موافقت می کرد؟ گفت: من هم همین را می گویم. 10 روز پیش آقایان شورای تامین البرز را دیدند و کاری کردند قبول ننمایند بازی در کرج برگزار بگردد. برای دوستان در شورای تامین تهران هم سئوال بود که چه اتفاقی قرار بوده در البرز بیافتد که شورای تامین نتوانسته برگزار کند؟

شما تاکید داشتید بازی های هفته بیست و هفتم باید همزمان باشد. حالا چطور پیشنهاد دادید بازی پرسپولیس حتی یک روز دیرتر برگزار بگردد؟ کریمی که با برنامه استادیوم تبادل نظر می کرد در پاسخ به این سئوال گفت: من پیشنهاد ندادم. بازی همزمان را هماهنگ نموده بودند. مشکل ما با بازی همزمان را خودشان حل نموده بودند. جلسه بابت این نبود. فدراسیون و سازمان لیگ فرار رو به جلو می نمایند و جز تخلف کار دیگری نمی نمایند.

منبع: فرارو

به "افشاگری سرپرست باشگاه استقلال درباره امضای یک نامه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری سرپرست باشگاه استقلال درباره امضای یک نامه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید