همه اخبار و مقاله ها

افزایش طول عمر باتری موبایل اندرویدی با 14 ترفند اثبات شده

آیا باتری گوشی اندروید شما خیلی سریع خالی می گردد؟ در این مقاله با 14 نکته اثبات و آزمایش شده قصد داریم طول عمر باتری موبایل را تا حد امکان بیشتر کنیم.

21 مهر 1402

طاق گرا کرمانشاه، اثری باقیمانده از ایران باستان

کرمانشاه یکی از شهرهای ایران است که حرف های بسیاری را در زمینه تاریخ و فرهنگ کشور برای گفتن دارد و به عنوان یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های تاریخی در دنیا معروفیت یافته است. کرمانشـاه با داشتن بیش از 5000 اثر دیدنی به عنوان اولین مرکز گردشگری دنیا اسلام...

17 مهر 1402

در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است.

12 مهر 1402

خانه پدری جلال آل احمد مقصدی برای گردشگران فرهنگی و هنری می گردد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، خانه پدری جلال آل احمد مقصدی برای گردشگران فرهنگی و هنری می گردد.

8 مهر 1402

کشف نقاشی و حکاکی هایی متعلق به 2400 سال پیش در یک غار در نزدیکی والنسیا

ایلنا/ براساس خبرهای واصله، کشف نقاشی و حکاکی هایی متعلق به 2400 سال پیش در یک غار در نزدیکی والنسیا صورت گرفت.

6 مهر 1402

راهنمای خرید دانگل بلوتوث و معرفی 7 مدل برتر

امروزه دانگل بلوتوث به لطف هزینه پایین خرید، ویژگی ارتباطی بی سیم و سهولت دسترسی به دستگاه های پخش چندرسانه ای یکی از محبوب ترین و برترین سیستم های انتقال صوت و تصویر است.

4 مهر 1402

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد

Trumpchi ES 9 در پنج رنگ بیرونی شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره ای و بعلاوه در دو سبک Traveler و Dragon Wings برای مصرف کنندگان در دسترس است.

31 شهریور 1402

خاص ترین ته چین ایران را شهمیرزادی ها درست می نمایند

وقتی نام غذایی را ته چین می گذارند، تصور همه بر این است که این غذا پلویی است قالبی که شکل و ظاهر آن مانند همه ته چین هاست و احتمالا مواد داخل آن فرق دارد.

29 شهریور 1402

کیهان: برای مذاکره با امریکا، چرا اروپا را واسطه قرار می دهیم؟ بگذاریم شان کنار

کیهان نوشت:با توجه به آخرین اقدام سه کشور اروپایی در تمدید تحریم تسلیحاتی موشکی ایران و بیانیه بعضی از اعضای اتحادیه اروپا، آیا وقت آن نرسیده که نه در اصل بلکه در نوع رابطه با اروپای غربی و بالاخص تروئیکای اروپایی تجدید نظر کنیم؟

29 شهریور 1402

ترکیب احتمالی النصر با حضور رونالدو مقابل پرسپولیس

لوئیس کاسترو سرمربی النصر پنج بازیکن خارجی خود را برای ملاقات امروز مقابل انتخاب کرد. بر اساس این انتخاب کریستیانو رونالدو ، سادیو مانه، بروزوویچ، اوتاویو و لاپورت در فهرست ملاقات مقابل پرسپولیس حضور خواهند داشت و فوفانا، الکس تلس و اندرسون تالیسکا...

28 شهریور 1402

شادترین کشورهای اروپا در چنبره افسردگی

ساکنان شادترین کشورهای اروپایی از جمله سوئد و فنلاند بیشترین آمار مصرف داروهای ضدافسردگی را دارند.

28 شهریور 1402

تاریخ حیرت انگیز گل های رز باغچه ، سرنوشت گیاهان گلدار در دوره انقراض دایناسورها چه بود؟

حیات کره زمین شاهد تغییرات بزرگ و سهمناکی در طول زمان بوده است. اگرچه موجوداتی مانند دایناسورها، نتوانستند از این تغییرات دوران خود جان به در ببرند، اما آنژیوسپرم ها یا گیاهان گل دار، جور دیگری عمل کردند.

27 شهریور 1402

نخودی کار حریف ترک را در وقت اول تمام کرد

کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود در قهرمانی دنیا نماینده ترکیه را شکست داد.

26 شهریور 1402

عکس یادگاری حسن یزدانی با دیوید تیلور

خبرنگاران- رقابت های جام جهانی کشتی بلگراد که کوشش برای کسب سهمیه المپیک 2024 در آن نهفته است، از امروز در صربستان شروع می گردد. ایران امید زیادی برای کسب مدال طلای گوناگون در این جام دارد، ولی مطابق با انتظار همه نگاه ها متوجه وزن 86 کیلوگرم است جایی که...

25 شهریور 1402

فصل برای استقلال تمام شد!

از آخرین ملاقات تیم استقلال در لیگ برتر (ششم شهریور روبروی استقلال خوزستان) نزدیک به 20 روز می گذرد، ولی هنوز با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر (به مناسبت اردو های تیم ملی و لغو ملاقات تیم استقلال مقابل طرفدار به علت حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در اردو...

24 شهریور 1402

آشنایی با مبانی آموزش مالیات و اهمیت حسابداری مالیاتی

امروزه پرداخت مالیات یک موضوع مهم و قابل توجه برای کسب وکارها محسوب می گردد. صاحبان مشاغل باید مراقب هزینه های خود از جمله هزینه های مالیات باشند تا بتوانند از حاشیه سود خود محافظت نمایند.

22 شهریور 1402

مهاجرت دقیقه نودی مستاجرها

بازار اجاره مسکن در آخرین روزهای تابستان و در آستانه پاییز شاهد مهاجرت دقیقه نودی بعضی از مستاجرها به سمت خانه های مقرون به صرفه تر است.

22 شهریور 1402

رونالدو در کتاب های درسی مکزیک

کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی و دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا علاوه بر درخشش در مستطیل سبز یکی از الگو های پیروز در دنیا به شمار می آید که از یک خانواده فقیر با تلاش زیاد به یکی از اساطیر فوتبال تبدیل شده است.

22 شهریور 1402

روبه راه رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این کتاب شامل شش سفری است که نویسنده هرکدام را با همسفرهای متفاوت و در شرایط مختلفی تجربه کرده و سعی دارد ضمن بیان روایت هایی از وقایع سفر در هر کدام از آن ها با یک مفهوم محوری به اتفاقات نگاه کند.

20 شهریور 1402

نحوه درست کردن چیکن باربیکیو؛ ساندویچ خوشمزه و محبوب

مواد اصلی در طبخ این ساندویچ شامل سینه مرغ، شکر قهوه ای و پنیر پیتزا بوده که با انواع سس ها، چون سس باربیکیو، سس وسترشایر و به خصوص چاشنی غذای ایتالیایی خوشمزه و خوش طعم می گردد. زمان تهیه و آماده سازی این ساندویچ بسیار کوتاه بوده، اما برای پخت زمان طولانی...

20 شهریور 1402
تعداد: (1784)