افشاگری پرتغالی ها از الفاظ رکیک سرمربی استقلال ، توهین ساپینتو به داور دربی با زبان مادری!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، شکست استقلال مقابل پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران و بعلاوه حرکت عجیب ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال مقابل داوران دربی در رسانه های پرتغال هم بازتاب داشت.

افشاگری پرتغالی ها از الفاظ رکیک سرمربی استقلال ، توهین ساپینتو به داور دربی با زبان مادری!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه آنلاین، در حساس ترین ملاقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران روز گذشته پرسپولیس پیروز شد با یک گل استقلال را شکست بدهد. یحیی گل محمدی به اولین مربی ایرانی تبدیل شد که ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال را شکست می دهد.

استقلال آخرین بار در هفته شانزدهم به سپاهان با راهنمایی ژوزه مورایس پرتغالی باخته بود و بعد از 10 هفته بار دیگر طعم شکست را چشید؛ باختی که شانس قهرمانی این تیم در لیگ را هم کم کرد.

باخت در دربی و حواشی این مسابقه از جمله حرکت عجیب ساپینتو در سرانجام بازی البته در رسانه های کشور پرتغال هم بازتاب داشته است.

روزنامه اوجوگو نوشت: استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو یکشنبه هفته جاری در ملاقاتی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر ایران با نتیجه صفر بر یک مقابل پرسپولیس باخت و عنوان قهرمانی را از دست داد. سرمربی پرتغالی به شدت از عملکرد داوران عصبانی شد و پس از سوت سرانجام بازی به آنها توهین کرد.

البته برخلاف اعلام این روزنامه پرتغالی، با وجود کم شدن شانس قهرمانی آبی پوشان، شاگردان ساپینتو همچنان در کنار پرسپولیس و سپاهان از شانس های قهرمانی لیگ بیست و دوم است.

روزنامه ابولا هم مدعی شد ساپینتو به زبان پرتغالی به داوران دربی توهین نموده است: استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو یکشنبه هفته جاری در ملاقاتی از هفته بیست و هفتم مقابل پرسپولیس، مدعی مستقیم قهرمانی ایران، با گل دقیقه 50 آل کثیر باخت. صدمین دربی تهران بدون حادثه نبود و طبقه بالایی استادیوم آزادی در جریان بازی باید تخلیه می شد. سرمربی پرتغالی با پیغام حیدری داور مسابقه روبرو شد و به زبان پرتغالی به او توهین کرد.

وب سایت transfery لهستان هم که به واسطه سابقه کار ساپینتو در این کشور، نتایج و اخبار این مربی را دنبال می نماید در این خصوص نوشت: نارضایتی از این باخت از این مربی پنهان نماند و او پس از سوت سرانجام، داوران را که به سمت رختکن حرکت می کردند تعقیب کرد. زمانی که پیروز شد به آنها برسد، چند کلمه رکیک به زبان مادری به آنها گفت و در سرانجام برای تأکید بر ناامیدی خود برای آنها دست زد.

منبع: همشهری آنلاین

به "افشاگری پرتغالی ها از الفاظ رکیک سرمربی استقلال ، توهین ساپینتو به داور دربی با زبان مادری!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری پرتغالی ها از الفاظ رکیک سرمربی استقلال ، توهین ساپینتو به داور دربی با زبان مادری!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید