البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران/البرز وزیر ورزش و جوانان گفت: 103 میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان البرز به بخش ورزشی اختصاص دارد.

البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سید حمید سجادی که روز پنجشنبه 18 فروردین در سفر استانی هیات دولت به استان البرز به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان چهارباغ حضور یافت، با اشاره به اینکه توسعه مراکز دانش بنیان در دستورکار دولت قرار گرفته است، اظهار کرد: فراوری و کارآفرینی به صورت جدی مدنظر قرار گرفته است.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: با حمایت و تسهیلاتی که دولت به بخش خصوصی داشته باشد و با استفاده از فناوری دانش بنیان که در برنامه های این واحد صنعتی است ان شالله شاهد اشتغال زایی چشمگیری در این شهرستان خواهیم بود.

وی گفت: دولت مصوبات ارزشمندی برای ورزش استان در نظر دارد که ازجمله آن می توان به پروژه های مختلف ورزشی، توسعه چمن های مصنوعی، تکمیل سالن های سرپوشیده و همین طور ترمیم و بازسازی فضاهای ورزشی اشاره نمود.

این مسئول ادامه داد: استان البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است. در تقسیمات کشوری تصمیم گیری صحیح گرفته شد و عنوان استان البرز لحاظ شد که امروزه شاهد این هستیم که به همان میزان که مرکز در تکمیل کاروان های ورزشی ملی جمهوری اسلامی در میادین مختلف نقش دارد، استان البرز نیز پا به پای مرکز ایفای نقش می نماید و خدمات خودش به ورزش کشور همواره ثابت نموده است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: 103 میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان البرز به بخش ورزشی اختصاص دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز همواره پشتیبان مرکز بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید