الدن رینگ در کمتر از یک سال 20 میلیون نسخه فروخته است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، بازی الدن رینگ (Elden Ring) را می توان یکی از پرفروش ترین عناوین چند سال اخیر دانست. این بازی با کیفیت بسیار بالا و جهانی گسترده ای که داشت توانست جایزه برترین عنوان سال را نیز کسب کند. میازاکی با ساخت این بازی به جهان اثبات کرد که عناوین سخت نیز همچنان هواداران خود را دارد. همینطور اینکه الدن رینگ را می توان به راحتی به عنوان یکی از برترین بازی های چند سال اخیر دانست.

الدن رینگ در کمتر از یک سال 20 میلیون نسخه فروخته است

حال شرکت بندای نامکو اعلام نموده که فروش بازی الدن رینگ از مرز 20 میلیون نسخه عبور نموده است. این بازی در ماه اسفند سال گذشته عرضه شد و در همان زمان عرضه پیروزیت بسیار خوبی کسب کرد. برای مثال تا الان نزدیک به نیم میلیون نقد از الدن رینگ در فروشگاه استیم وجود دارد که به آن رتبه Very Positive داده اند.

این خبر به همراه یک متن از طرف سازندگان منتشر شد. در این متن گفته شده بود که الدن رینگ توانایی یک تجربه بسیار انعطاف پذیر را به کاربر می دهد. دنیای بازی یک دنیای بسیار گسترده با شرایط مختلف است. سختی بازی زیاد است و در این موضوع شکی نیست. با این حال میازاکی به برترین نحو این بازی را طراحی نموده تا سختی آن آزاردهنده نباشد.

در ادامه این متن از منتقدان و کاربران تشکر شد. همینطور اینکه اشاره ای به محصول بعدی شرکت فرام سافتور (From Sofware) شد که یا یک دنباله برای الدن رینگ است و یا یک بسته الحاقی برای این بازی است. به این شکل که در متن اعلام شده شرکت سازنده به کار خود ادامه خواهد داد تا کاربران بیشتری از دنیای الدن رینگ در آینده لذت ببرند.

بازی الدن رینگ یکی از عناوین به شدت خوب در چند سال اخیر است. این بازی طراحی بسیار دقیق و خوبی داشته و به همین علت هواداران زیادی دارد. نکته اینجاست که از فرمول سری سولز در کنار یک دنیا باز گسترده استفاده نموده تا یک بازی بسیار با کیفیت را به دنیای گیمینگ ارائه دهد. این فرمول نیز اثبات نموده که جوابگو خواهد بود. هواداران الدن رینگ نیز به شدت در پی یک بسته الحاقی یا دنباله این ابزی هستند. حال باید صبر کرد و دید که شرکت سازنده چه نقشه ای برای بازی پیروز الدن رینگ در آینده دارد.

منبع: PCGamer.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

17,399,990 تومان

مشاهده و خرید

لگو مدل Hogwarts Express کد 75955

8,900,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,645,600

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "الدن رینگ در کمتر از یک سال 20 میلیون نسخه فروخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الدن رینگ در کمتر از یک سال 20 میلیون نسخه فروخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید