تیم ملی والیبال مصر هفتمین سهمیه المپیک را به خود اختصاص داد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مرحله نهایی مسابقات والیبال انتخابی المپیک 2016 در منطقه آفریقا روز سه شنبه با برگزاری دو دیدار در شهر برازا پایتخت کنگو پیگیری شد. در دیدار نخست تیم ملی والیبال الجزایر و کامرون در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند که الجزایر 3 بر 2 حریف خود را شکست داد و ضمن کسب مقام سومی جواز حضور در آخرین مسابقات انتخابی المپیک را به دست آورد.

تیم ملی والیبال مصر هفتمین سهمیه المپیک را به خود اختصاص داد

دو تیم مصر و تونس نیز در دیدار نهایی این رقابتها به مصاف یکدیگر رفتند و مصر با شکست 3 بر 2 تونس پیروز به کسب سهمیه مستقیم المپیک 2016 ریو شد. با نتایج به دست آمده در این رقابتها تیم های الجزایر و تونس با کسب رتبه های دوم و سوم به مسابقات انتخابی ژاپن راه یافتند.

در مسابقات انتخابی ژاپن 12 تیم حضور دارند که از هشتم خردادماه سال آینده در دو گروه هشت تیمی و چهار تیم به صورت جداگانه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند. در گروه هشت تیمی، استرالیا، ایران، چین، ژاپن (میزبان)، ونزوئلا، کانادا، لهستان و فرانسه برای چهار سهمیه المپیک که به تیم های اول تا سوم و بهترین تیم آسیایی تعلق می گیرد، با یکدیگر مسابقه خواهند داد. در گروه چهار تیمی نیز تیم های مکزیک، شیلی، الجزایر و تونس برای یک سهمیه که قهرمان این رقابتها خواهد بود، به مصاف یکدیگر می روند.

در مسابقات والیبال مردان المپیک 2016 برزیل 12 تیم شرکت می کنند که تاکنون حضور هفت تیم شامل آمریکا، ایتالیا، آرژانتین، روسیه، کوبا، مصر و برزیل به عنوان میزبان قطعی شده است . پنج سهمیه دیگر نیز در مسابقات خردادماه ژاپن مشخص می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی والیبال مصر هفتمین سهمیه المپیک را به خود اختصاص داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال مصر هفتمین سهمیه المپیک را به خود اختصاص داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید