حاتمی: طلبم از پرسپولیس را گرفتم اما از استقلال طلبکارم، داور هر 2 پنالتی را به درستی گفت!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، فرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال پیکان در حالی که داور یک پنالتی در ملاقات این تیم مقابل استقلال گرفت، اعتقاد دارد داور هر دو پنالتی را درست اظهار داشت.

حاتمی: طلبم از پرسپولیس را گرفتم اما از استقلال طلبکارم، داور هر 2 پنالتی را به درستی گفت!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ تجهیزات شبکه، فرزاد حاتمی مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره شکست 2 بر یک پیکان مقابل استقلال و اینکه آیا تیم آنها مستحق شکست بودند یا نه، گفت: به هر حال تیم ما جوان است. اینکه مستحق باخت نبودیم، به هر حال باختیم. به استقلالی ها هم تبریک می گویم و امیدوارم تا فینال بروند و قهرمان شوند.

وی درباره اینکه اوت انداز پیکانی ها دیگر اوت های خوبی نمی اندازد و چند بار پرتاب های او به بیرون رفت، گفت: او امروز خسته بود، اما خیلی اوت انداخت. بازی ها هم هر پنج روز یک بار است و چون از این طرف زمین به آن طرف می رود تا اوت بیاندازد، توان بدنی لازم را نداشت.

مهاجم تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد داوری، گفت: دو پنالتی هم درست بود. داوری خوب بود و به انصاف این داور، داور خوبی و بدون غرضی است و تجربه دارد. همواره حقیقی سوت می زند و چیزی که می بینید را می گیرد و امروز هم داوری خوبی کرد.

حاتمی درباره دریافت طلبش از پرسپولیس و اینکه گویا بخشی از طلبش را بخشیده است، گفت: بعد از 8 سال. آن زمان یک زمین می خریدیم که الان 20 میلیارد می شد، اما الان 206 هم نمی توانیم بخریم. با باشگاه پرسپولیس توافق کردیم و از استقلال هم 100 میلیون هنوز طلب دارم و نمی دانم با چه رویی! حکم کمیته انضباطی هم گرفتم و حتی روی این را ندارم که بگویم پولم را بدهند. بعد از 10 سال که در استقلال قهرمان شدیم، در لیگ قهرمانان آسیا بالا رفتیم، 15-10 گل برای استقلال در یک نیم فصل گل زدیم و هنوز 100 میلیون طلبم مانده و نمی دانم چرا پرداخت نمی نمایند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا به خاطر طلبش به رختکن استقلال رفت، گفت: نه، یکی از بچه ها لباس وریا غفوری را می خواست که رفتم از او پیراهنش را بگیرم. به رختکن رفتم و به آقا فرهاد هم تبریک گفتم. به هر حال هم بازی بودیم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در واکنش به این مسئله که چطور می گوید داور هر دو پنالتی را درست گرفت در حالی که بازی یک پنالتی داشت، گفت: به نظرم دو پنالتی هم درست بود! داور یک پنالتی را نگرفت و به نظرم آن صحنه ای که نادری به عمق رفت، پنالتی بود. ما به ضررمان هم باشد حقیقت را می گوییم و اگر ناحقی هم باشد اعتراض می کنیم. همانطور که آقای تارتار هم گفت و در یک صحنه اعتراض هم کرد و کارت گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ تجهیزات شبکه بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تجهیزات شبکه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاتمی: طلبم از پرسپولیس را گرفتم اما از استقلال طلبکارم، داور هر 2 پنالتی را به درستی گفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: طلبم از پرسپولیس را گرفتم اما از استقلال طلبکارم، داور هر 2 پنالتی را به درستی گفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید