درخواست عجیب مدیران رئال مادرید از راموس

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مدیران باشگاه رئال مادرید از کاپیتان اسپانیایی خود درخواست عجیبی نموده اند.

درخواست عجیب مدیران رئال مادرید از راموس

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، نشریه اسپانیایی آاِس چاپ مادرید گزارش داد؛ باشگاه رئال مادرید که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به مسائل اقتصادی خورده از سرخیو راموس کاپیتان اسپانیایی خود خواسته تا با کاهش مجدد دستمزد دریافتی اش موافقت نمایند تا بتوانند از عهده پرداخت دستمزد 30 میلیون یورویی فصل آینده کرث بیل برآیند.

گرث بیل 31 ساله که تابستان سال جاری با قراردادی قرضی به مدت یک سال از تیم رئال مادرید به تاتنهام پیوست، در این باشگاه اسپانیایی در هفته نزدیک به 700 هزار یورور دستمزد دریافت می کرد که تاتنهامی ها پذیرفته اند نیمی از دستمزد وی در فصل جاری را بپردازند. این بال ولزی این فصل در 15 بازی برای اسپرز به میدان رفته و تنها چهار گل هم به ثمر رسانده است.

راموس 34 ساله هم که در خاتمه فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز با رئال مادرید برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، گفته می گردد در تابستان پیش رو میخواهد با خاتمه قراردادش از جمع کهکشانی ها جدا گردد. از منچستریونایتد، پاری سن ژرمن، منچسترسیتی و لیورپول به عنوان مقاصد احتاقتصادی این مدافع اسپانیایی یاد شده است.

اخیراً خوسپ پدرول، روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو مدعی شده بود فلورنتینو پرس به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله ای به او پیشنهاد خواهد داد که راموس در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد.

راموس که قرارداد کنونی اش در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، تا به امروز به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تا به امروز در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ تجهیزات شبکه بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درخواست عجیب مدیران رئال مادرید از راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب مدیران رئال مادرید از راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید