دروازه بانی بهتر از بیرانوند در ایران ، آغاز عجیب یک گلر؛ بالاتر از سنگربان تیم ملی و پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دروازه بان یکی از تیم های میانه لیگ، تازه 5هفته است به لیگ برتر ایران اضافه شده اما عملکردش عالی بوده و نمرات خیره کننده ای گرفته است. میانگین امتیازات او در این 5بازی از همه دروازه بان های لیگ، حتی از بیرانوند که برترین بازیکن این فصل خوانده می گردد بیشتر بوده است.

دروازه بانی بهتر از بیرانوند در ایران ، آغاز عجیب یک گلر؛ بالاتر از سنگربان تیم ملی و پرسپولیس!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه آنلاین، محمدرضا خالدآبادی از آن نام ها نیست که خوب در خاطر آدم ها بماند و حتی اگر روزی دروازه بان معروفی شد طرفدارانش برای ساختن شعار هم به دردسر می افتند! اما این دروازه بان جوان و گمنام که ساکت الهامی از هفته سیزدهم او را به گلرهای باتجربه اش ترجیح داد، طی 5بازی 3بار به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شده و یک بار هم برترین دروازه بان هفته بوده است.

هم اکنون میانگین نمرات خالدآبادی در سایت متریکا 7.55است، درحالی که علیرضا بیرانوند با میانگین 7.44برترین دروازه بان لیگ و حتی برترین بازیکن این فصل خوانده می گردد. تنها علت اینکه خالدآبادی در جدول برترین های لیگ، بالاتر از بیرانوند و آلوز و دیگران قرار نگرفته، تعداد بازی های اوست که هنوز به حدنصاب لازم (حضور در یک سوم مسابقات) نرسیده است.

او اگر به همین منوال ادامه بدهد دو سه هفته دیگر صدرنشین جدول ها می گردد و خودش را در جمع برترین های لیگ جای می دهد. خالدآبادی طی این 5بازی مقابل نساجی، فولاد، ذوب آهن، آلومینیوم و نفت مسجدسلیمان بازی نموده و فقط 2بار گل خورده است.

طرفدار امروز با نفت آبادان بازی می نماید و بازی های 2هفته آینده این تیم مقابل تراکتور و پرسپولیس محک بهتر و کامل تری برای ارزیابی این گلر جوان خواهد بود. گلری که در هر بازی 0.4گل خورده درحالی که میانگین گل خورده تیمش تا قبل از آمدن او 1.08در هر بازی بوده است.

علاوه بر او، حسین پورحمیدی هم یکی از برترین گلرهای این فصل بوده که هفته گذشته با سبقت از ایمان صادقی خودش را به رتبه دوم جدول دروازه بان ها رساند. پورحمیدی البته به میزان خالدآبادی گمنام نیست و خیلی ها او را با عملکرد خوبش درون دروازه آلومینیوم می شناسند. او در این فصل 2پنالتی مهار نموده و با احتساب یک پنالتی فصل گذشته، پنالتی گیرترین دروازه بان لیگ در 2سال اخیر بوده است. پورحمیدی با 10کلین شیت در این فصل رتبه دوم را بعد از بیرانوند دارد. او در 2فصل گذشته هم رتبه های دوم و سوم را بین دروازه بان ها داشت.

منبع: همشهری آنلاین

به "دروازه بانی بهتر از بیرانوند در ایران ، آغاز عجیب یک گلر؛ بالاتر از سنگربان تیم ملی و پرسپولیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بانی بهتر از بیرانوند در ایران ، آغاز عجیب یک گلر؛ بالاتر از سنگربان تیم ملی و پرسپولیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید