فصل برای استقلال تمام شد!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، از آخرین ملاقات تیم استقلال در لیگ برتر (ششم شهریور روبروی استقلال خوزستان) نزدیک به 20 روز می گذرد، ولی هنوز با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر (به مناسبت اردو های تیم ملی و لغو ملاقات تیم استقلال مقابل طرفدار به علت حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در اردو های ملی) به نظر می رسد به شکل غیر رسمی فصل بیست و سوم لیگ برتر برای استقلال هنوز آغاز نشده تمام شد!

فصل برای استقلال تمام شد!

وقفه طولانی مدت به علت فیفا دی و سپس حضور تعدادی بازیکن در اردوی تیم امید و ملی برای حضور در بازی های آسیایی گوانجو این تصور را ایجاد می نماید که تیم استقلال حالا حالا ها به مسابقات لیگ برتر برنگردد.

با توجه به قول و قرار های جواد نکونام با غلامرضا عنایتی (سرمربی تیم فوتبال امید) باید دید شرایط پیش رو برای تیم استقلال به چه ترتیب خواهد بود. چرا که شاید نکونام باز هم رضایت نداشته باشد در نبود بازیکنانش رقابت های لیگ برتر را ادامه بدهد.

در چنین شرایطی وقفه به وجود آمده در برگزاری بازی های استقلال باز هم طولانی تر خواهد شد و این احتمال به وجود می آید که شاید ملاقات دربی بین استقلال و پرسپولیس به جای مهر ماه در آبان و یا حتی آذر ماه برگزار گردد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "فصل برای استقلال تمام شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل برای استقلال تمام شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید