قهرمان لیگ برتر 2 هفته بعد تعیین می گردد ، گل محمدی در این بازی نباید بترسد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی می گوید تکلیف قهرمان لیگ سه هفته مانده به سرانجام معین خواهد شد.

قهرمان لیگ برتر 2 هفته بعد تعیین می گردد ، گل محمدی در این بازی نباید بترسد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه ناصر ابراهیمی یکی از قدیمی ترین فوتبالیست های ایران است که سال های زیادی مربیگری نموده است. در رابطه با مسائل خاص فوتبال ایران و پرسپولیس با مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی گفت وگویی داشتیم.

بازی پرسپولیس مقابل ملوان و ملاقات حساس تراکتور مقابل سپاهان را دیدید؟

پرسپولیس مقابل ملوان بازی خوبی به نمایش گذاشت و سه گل به تیمی زد که ریشه دار است و در فوتبال ایران قدمت دارد. به هر حال سه امتیاز در این مقطع برای پرسپولیس از هر نکته دیگری مهم تر بود که پرسپولیس به آن رسید و خودش را در کورس حفظ کرد و خوب و هجومی بازی کرد که ارزشمند بود. جدا از این ملاقات، بازی تراکتور مقابل سپاهان را دیدم که بازی خوب و حساسی بود و تراکتور در آن ملاقات از سپاهان سه امتیاز بسیار حساس گرفت تا رقابت قهرمانی بین سه تیم مدعی تنگاتنگ و حساس شده و همه چیز به هفته های خاتمهی موکول شود.

در مجموع فکر می کنید کدام یک از سه تیم مدعی با توجه به پنج بازی که پیش رو دارند قادر به قهرمانی خواهند بود؟

فکر می کنم از حالا نمی توان چهره تیم قهرمان را معین کرد و قهرمان دو هفته دیگر یعنی دو سه هفته مانده به خاتمه مسابقات معین خواهد شد.

در رابطه با بازی های این فصل لیگ به لحاظ کلی و تا به اینجا چه ارزیابی دارید؟

من خیلی مسابقات را مثل سابق با جان و دل دیدن نمی کنم چون پدیده ای در این فوتبال مانند دهه های گذشته نمی بینم و معتقدم بازی ها نسبت به دهه های قبل افت محسوسی داشته چون بازیکنان به لحاظ تکنیکی و فنی افت داشتند. از همین رو شاید نسل فعلی لژیونرمان جزو نسل های خاتمهی فوتبال ما باشد که در خارج از کشور بازی می نمایند چون خروجی فوتبال ما خیلی شرایط خوبی نداشته و ندارد.

بازی پرسپولیس مقابل مس کرمان را در خانه این حریف چگونه ارزیابی می کنید؟

در حالت عادی فکر نمی کنم تیم کرمانی برای پرسپولیس دردسرآفرین باشد اما در حال حاضر شرایط حساسی بر لیگ حاکم شده و همه تیم ها با اهداف خاص خودشان در مسابقات حاضر می شوند. تیم کرمانی خطر سقوط ندارد اما قطعاً مقابل پرسپولیس به جهت پخش مستقیم و سایر موارد انگیزه های بسیاری خواهد داشت. در طرف مقابل پرسپولیس هم با تمام توان مقابل میزبانش حاضر خواهد شد و چیزی جز سه امتیاز به کارش نمی آید.

در بین سه تیم مدعی کدام تیم صلابت بیشتری داشته؟

به نظرم قدرت تیم ها بستگی به خط میانی شان دارد و من در سه تیم مدعی صلابت لازم را بین هافبک هایشان ندیدم. هافبک ها در زمان حمله و برگشت به عقب صلابت لازم را نداشتند که این ایراد یکی از مسائل اساسی سه تیم مدعی بوده است و البته به همه تیم ها بازمی شود.

در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل گل گهر شانس اصلی قهرمانی در جام حذفی را به چه تیمی می دهید؟

فکر می کنم پرسپولیس و استقلال از سد حریفانشان می گذرند و احتمال تکرار دربی در جام حذفی زیاد است و آن ملاقات تکلیف قهرمان را معین خواهد نمود که امیدوارم در آن جام هم پرسپولیس قهرمان شود.

پرسپولیس ده بازیکن سه اخطاره دارد که اگر هر کدام از آنها مقابل مس کارت بگیرند دربی را از دست می دهند. با این اوصاف شما جای یحیی بودید مقابل مس تیم اصلی را به زمین می فرستادید؟

10 بازیکن سه اخطاره بدشانسی است. ما هم در پرسپولیس از این گونه مسائل داشتیم اما هیچ بازی و سه امتیازش را از دست نمی دادیم و احتیاط نمی کردیم. یحیی هم اگر به نیمکتش اطمینان دارد نباید از محرومیت احتمالی بازیکنی بترسد و با قدرت تیمش را مقابل مس و دربی روانه میدان کند.

در رابطه با تیم ملی و سرمربی جدیدش چقدر به موفقیتش در جام ملت ها امیدوارید؟

قبل از پرداختن به تیم ملی باید این را بگویم آقای تاج شما چرا رفتید و چه شد شما بعد از بیماری سخت تان برگشتید؟ 8 سال به کی روش فرصت دادید اما هیچ موفقیتی در جام ملت ها و جام جهانی نداشتیم و همین دوره همه تیم های آسیایی بهتر از ما در جام جهانی بازی کردند در حالی که ما می توانستیم از گروهمان هم صعود کنیم اما سرمربی وقت ما این فرصت طلایی را از تیم ملی مان گرفت. جدا از این مسأله ما به مربیان وطنی فرصت آنچنانی همچون فرصتی که به کی روش دادیم ، می دهیم؟ چه بسا که قبلاً خود قلعه نویی را سریع از تیم ملی برداشتیم و کنارش گذاشتیم. این بار هم فکر نکنید قلعه نویی باید معجزه کند و اگر سرمربی ما نتواند معجزه کند باید برکنارش کنیم و فوری تغییرش دهیم. سرمربی زمان می خواهد ضمن اینکه ما باید این واقعیت را بپذیریم که چند تیم اول آسیایی هستند که از ما قوی تر هستند و ما در جام ملت ها واقعاً کار سختی را پیش رو داریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "قهرمان لیگ برتر 2 هفته بعد تعیین می گردد ، گل محمدی در این بازی نباید بترسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمان لیگ برتر 2 هفته بعد تعیین می گردد ، گل محمدی در این بازی نباید بترسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید