مربی تازه تیم ملی فوتبال معارفه شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، پیش از تمرین امروز صبح، آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی، به عنوان عضو تازه کادر فنی تیم ملی به بازیکنان معرفی گردید.

مربی تازه تیم ملی فوتبال معارفه شد

امیر قلعه نویی با اشاره به سوابق مانیکونه، برای او و دیگر اعضای تیم ملی در مأموریت پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

مانیکونه از امروز به صورت رسمی کار خود را در تیم ملی ایران شروع کرد.

آشنایی با عضو تازه کادر تیم ملی

آنتونیو مانیکونه صبح امروز به عنوان عضو تازه تیم ملی فوتبال به بازیکنان معرفی گردید؛ مربی 56 ساله ای که سابقه کار در تیم های مختلف را در کارنامه خود می بیند.

آنتونی مانیکونه؛ متولد 27 اکتبر 1966 حالا تازهترین عضو کادر تیم ملی است و پس از حضور هفت ساله در کادر فنی تیم ملی سوییس، حضور در تیم ملی ایران دومین تجربه ملی مربیگری او به شمار می رود.

او تا پیش از این در تیم های اینترمیلان (جوانان)، لاتزیوی ایتالیا، تیم ملی سوییس و بوردوی فرانسه مربیگری نموده و قرار است به عنوان دستیار، نقشی که پیش از این در تیم های مطرح فوتبال اروپا داشته، در تیم ملی ایران و با راهنمایی امیر قلعه نویی نیز بر عهده بگیرد.

مانیکونه با سابقه حضور در دو جام ملت های اروپا در سال های 2016 و 2020 و بعلاوه جام جهانی 2018 در کنار ولادیمیر پتکوویچ قرار است نقش یکی از همکاران سرمربی تیم ملی ایران ایفا نماید. سوییس به همراه مانیکونه در یورو 2016 تا مرحله یک هشتم صعود کرد و در یورو 2020 نیز پس از صعود از مرحله گروهی و پیروزی برابر فرانسه به مرحله یک چهارم راه یافت.

سوییس در جام جهانی 2018 هم پس از تساوی برابر برزیل و کاستاریکا و پیروزی برابر صربستان از مرحله گروهی صعود کرد، اما در مرحله حذفی برابر سوئد مغلوب شد.

مانیکونه در دوران بازیگری نیز در تیم های مختلفی بازی نموده است، از اینترمیلان و پالرمو تا پوشیدن پیراهن تیم ملی ایتالیا در ملاقات برابر استونی در رقابت های انتخابی جام جهانی 1994 با راهنمایی آریگو ساکی معروف؛ تیمی که در نهایت در جام جهانی آن سال به مقام نایب قهرمانی رسید.

مانیکونه با تجربه حضور در تیم های مختلف، اکنون تازهترین عضو کادر تیم ملی فوتبال ایران است و ماموریت دارد با رهبری قلعه نویی و همراهی دیگر اعضای کادر، تیم ملی ایران را به برترین شکل آماده حضور در رقابت های جام ملت های آسیا کند.

منبع: فرارو

به "مربی تازه تیم ملی فوتبال معارفه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تازه تیم ملی فوتبال معارفه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید