نامه مهم پرسپولیسی ها قبل از ملاقات حساس با سپاهان

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ و انتشار بیانیه ای، درخواست کرد بازی های این تیم در استادیوم آزادی با حضور حداکثری تماشاگران برگزار گردد.

نامه مهم پرسپولیسی ها قبل از ملاقات حساس با سپاهان

در بیانیه پرسپولیس آمده است:

در شرایطی که در مسابقات لیگ گاه شاهد حضور کامل طرفداران در استادیوم ها هستیم، اما نسبت به مرکز نشینان و باشگاه پرسپولیس تبعیض ایجاد شده است و سهمیه اندکی برای بلیت فروشی اعلام می شود که بالغ بر 7 درصد ظرفیت استادیوم آزادی هم نمی شود.

از سوی دیگر شاهد هستیم در خارج از تهران از جمله ملاقات هایی که در آن ها میهمان بوده ایم مجوز استفاده از حداقل ظرفیت استادیوم به تیم مقابل داده شده است. در این بین حتی با وجودی که پرسپولیس از این مسئله محروم بوده است و با یک تبعیض آشکار روبه رو بودیم نه تنها به این مسئله معترض نشدیم بلکه از این امر استقبال نموده ایم.

بر اساس تمام این موارد باشگاه پرسپولیس بار دیگر و در قالب نامه رسمی با هدف رعایت عدالت و برطرف تبعیض بین تیم ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی نزد دوست داران فوتبال، از سازمان لیگ فوتبال ایران خواست، از هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس تا سرانجام لیگ شرایط لازم را برای برگزاری بازی های پرسپولیس، جهت حضور تماشاگران فوتبال و بهره مندی هر دو تیم از حضور طرفداران شان براساس سهمیه قانونی با حداکثر ظرفیت ممکن استادیوم آزادی، فراهم آورد.

منبع: فرارو

به "نامه مهم پرسپولیسی ها قبل از ملاقات حساس با سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه مهم پرسپولیسی ها قبل از ملاقات حساس با سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید