نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، از اسباب بازی تا برپایی کارگاه های استعدادیابی و رفتارشناسی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از فردا سه شنبه دوم اسفند کار خود را در نمایشگاه بین المللی تهران شروع می نماید.

نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، از اسباب بازی تا برپایی کارگاه های استعدادیابی و رفتارشناسی

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک از ساعت 10 صبح روز سه شنبه 2 اسفند با حضور مسئولان و مدیران کشوری، تولیدکنندگان، کارشناسان، تشکل ها و انجمن ها، مادران و علاقه مندان به این حوزه در نمایشگاه بین المللی تهران شروع به کار می نماید.

این دوره از نمایشگاه به وسیله شرکت میلاد نور به عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت و با نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی از ساعت 11 صبح سه شنبه دوم اسفند 1401 با حضور مهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت، محمدرضا زارع مدیرکل صنایع خلاق و ورزشی وزارت صنعت، معدن و تجارت وهیات همراه آن ها در میان حضور پرشور پدران و مادران جوان و علاقه مندان به این صنعت، فعالیت خود را شروع نموده و تا آدینه پنجم اسفند ادامه خواهد یافت.

در این دوره از نمایشگاه علاوه بر تولیدات و ملزومات مادر، نوزاد و کودک بخش ویژه ای برای معرفی و تولیدات اسباب بازی در نظر گرفته شده است. برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی نیز از دیگر بخش های نمایشگاه مادر، نوزاد و کودک خواهد بود.

در نخستین روز از نمایشگاه، کارگاه رفتارشناسی مادر، نوزاد و کودک از ساعت 10 تا 12 در سالن شماره 6 برگزار می گردد و کارگاه دوم که به بحث استعدادیابی مادر و کودک می پردازد، نیز از ساعت 14 تا 16 در همین سالن با حضور علاقه مندان برپا می گردد.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک (MBC) به وسیله شرکت میلاد نور به عنوان کارگزار سازمان توسعه تجارت، و با نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی، روزهای 2 تا 5 اسفند به صورت حضوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، از اسباب بازی تا برپایی کارگاه های استعدادیابی و رفتارشناسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی مادر، نوزاد و کودک ، از اسباب بازی تا برپایی کارگاه های استعدادیابی و رفتارشناسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید