نکونام در شرایط غیرمنتظره برای آبی ها ، تصمیم مهم حجت کریمی در مورد نیمکت استقلال

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، پستی که نکونام دو روز پیش با پیراهن استقلال منتشر کرد و دو قلب آبی و یک تاج در کپشن نوشت، باعث شده تا فضای طرفداری بیشتر از قبل روی او نظر مثبت داشته باشند.

نکونام در شرایط غیرمنتظره برای آبی ها ، تصمیم مهم حجت کریمی در مورد نیمکت استقلال

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه مهم ترین چهره ای که نامش برای قرار گرفتن در راس کادرفنی استقلال مطرح شده، جواد نکونام است. کاپیتان سابق تیم ملی که سابقه بازی در استقلال را هم دارد، با وجود سال ها بازی در لالیگا همه او را در ایران به عنوان یک استقلالی می شناسند، برخلاف سال گذشته بسیار علاقه دارد راهنمایی آبی ها را برعهده بگیرد، اما بعضی موانع باعث شده تا او فعلا به رویای خود دست پیدا نکند.

نکونام سال گذشته بعد از جدایی فرهاد مجیدی گزینه اول مصطفی آجورلو مدیرعامل وقت استقلال برای نشستن روی نیمکت آبی ها بود. آن موقع اما در روزهایی که هواداران از بابت جدایی فرهاد ناراحت بودند و دوست داشتند قهرمانی در لیگ برتر تکرار گردد، انتقادهای متعددی در فضای مجازی علیه جواد مطرح شد و این چهره مطرح فوتبال تصمیم گرفت در فولاد بماند و در زمان بهتری به استقلال بیاید.

دوست دارم هر وقت شرایط مهیا شد، در خدمت تیم محبوبم باشم، این جمله ای است که نکونام همیشه به اطرافیانش می گفت و حتی در نامه خداحافظی سال گذشته اش هم آن را گنجاند. حالا شرایط در فضای هواداری و شبکه های اجتماعی مهیا شده اما بعضی مسائل دیگر وصال جواد و استقلال را از هم جدا انداخته است.

پستی که نکونام دو روز پیش با پیراهن استقلال منتشر کرد و دو قلب آبی و یک تاج در کپشن نوشت، باعث شده تا فضای طرفداری بیشتر از قبل روی او نظر مثبت داشته باشند. در عین حال بسیاری از اهالی فوتبال به حمایت از نکونام پرداخته اند و در صفحات مجازی خود تصاویری از او منتشر نموده اند. مهم ترین آنها فرهاد مجیدی سرمربی پیروز سابق استقلال و کنونی اتحاد کلباء بود که محبوبیت چشم گیری نزد هواداران دارد. او با کنار گذاشتن کدورت های قبلی حمایت خود از سرمربیگری نکونام را اعلام نموده است.

حضور عده ای از هواداران استقلال جلوی در باشگاه و در دست داشتن پوسترهای حمایتی از نکونام دیگر اتفاقی است که اتفاق افتاده و حالا همه در انتظار تصمیم گیری هستند.

در عین حال حجت کریمی مدیرعامل استقلال دو روز قبل در مصاحبه ای بیان کرد مشکل نکونام همچنان پابرجا است و باید دید آیا اتفاق جدیدی درباره سرمربی پیشین فولاد رخ می دهد یا اینکه فرد دیگری روی نیمکت آبی ها خواهد نشست.

منبع: همشهری آنلاین

به "نکونام در شرایط غیرمنتظره برای آبی ها ، تصمیم مهم حجت کریمی در مورد نیمکت استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام در شرایط غیرمنتظره برای آبی ها ، تصمیم مهم حجت کریمی در مورد نیمکت استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید