واکنش شفاف شجاع خلیل زاده به پیشنهاد پرسپولیس

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، قرارداد شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان با تیم الاهلی قطر به سرانجام رسید و همین موضوع برآورد هایی را درباره مقصد بعدی این بازیکن به وجود آورده است. در روز های اخیر هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد مطرح شده بود.

واکنش شفاف شجاع خلیل زاده به پیشنهاد پرسپولیس

خلیل زاده درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او گفت: تا امروز که آدینه است باید بگویم که هیچ صحبتی از سمت باشگاه پرسپولیس با من نشده و مذاکره ای نکردیم. من هم در رسانه ها بعضی از مطالب را می خوانم، اما واقعیت این است که صحبتی در این باره انجام نشده است. البته نه فقط پرسپولیس بلکه با هیچ تیم ایرانی فعلا مذاکره ننموده ام، اما به زودی تکلیف تیم جدیدم را تعیین خواهم کرد.

وی ادامه داد: در روز های اخیر شایعات زیادی پیرامون من مطرح شد، اما همان طور که گفتم با تیمی صحبت ننموده ام. البته فکر می کنم تا 3، 4 روز آینده تکلیف تیم جدیدم را تعیین خواهم کرد.

خلیل زاده درباره پیشنهاد 2 تیم قطری به او گفت: تیم الاهلی باز هم خواستار امضای قرارداد با من شده است، اما پاسخی به آن ها فعلا ندادم. از طرفی یکی دیگر از تیم هایی که به تازگی به لیگ ستارگان صعود نموده به من پیشنهاد همکاری داده، اما فعلا چیزی تعیین نیست. چیزی که تعیین است این است که در همین هفته تکلیف تیم جدیدم را تعیین خواهم کرد. این 2 پیشنهاد به من داده شده، اما تصمیمی برای آینده نگرفتم. در همین چند روز تکلیفم تعیین خواهد شد.

مدافع فصل گذشته الاهلی اضافه نمود: فردا به قطر خواهم رفت تا بعضی از کارهایم را انجام دهم. 3 روز دیگر به ایران برمی گردم و آن موقع تعیین خواهد شد که به چه تیمی می روم. فعلا مذاکره ای با هیچ تیمی نکردم و همه اخباری که مطرح می گردد حدس است.

منبع: فرارو

به "واکنش شفاف شجاع خلیل زاده به پیشنهاد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شفاف شجاع خلیل زاده به پیشنهاد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید