شرایط تورنتو بحرانی شد!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به علت ادامه آتش سوزی های جنگلی در کانادا، تورنتو، بزرگترین کلان شهر این کشور، به یکی از شهر هایی با آلوده ترین هوای دنیا تبدیل شده است.

شرایط تورنتو بحرانی شد!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، وزارت محیط زیست کانادا بیان کرد که دود ناشی از آتش سوزی به سایر نقاط استان انتاریو، از جمله تورنتو و منطقه همیلتون رسیده و باعث کاهش کیفیت هوا شده است.

در این بیانیه خاطرنشان شد که هوای ناسالم ناشی از دود در استان انتاریو به ویژه تورنتو برای مدتی ادامه خواهد داشت.

به علت آتش سوزی های مداوم جنگل ها، جایگاه تورنتو در رتبه بندی کیفیت هوا در طول روز تغییر نموده است و همچنان پنجمین شهر با بدترین کیفیت هوا در دنیا است.

در همین حال، دود آتش سوزی های جنگل های کانادا بخش زیادی از ایالات متحده را دربر گرفته است. به علت دود و هوای نامرغوب به ساکنان هشدار داده شد که از بیرون نروند و در صورت لزوم در خانه بمانند. بسیاری از شهر های بزرگ از جمله شیکاگو، دیترویت و ایندیاناپولیس در دسته شهر هایی با بدترین کیفیت هوا در ایالات متحده قرار دارند.

در حالی که گزارش شده است که 76129 کیلومتر مربع از اراضی جنگلی از اول ژانویه در آتش سوخته است، این رقم از رکورد بزرگترین آتش سوزی با مساحت 75596 کیلومتر مربع که در سال 1989 ثبت شده بود، بیشتر است.

منبع: فرارو

به "شرایط تورنتو بحرانی شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تورنتو بحرانی شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید