کسب مقام قهرمانی کشور بعد از 3سال مصدومیت

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، آناهیتا توکلی تکواندوکار حوزه جنوب غرب پس از 3 سال دوری از شیاپ چانگ با یک آغاز طوفانی عنوان قهرمانی رقابت های آزاد کشوری بانوان جوان و بزرگسال را از آن خود کرد.

کسب مقام قهرمانی کشور بعد از 3سال مصدومیت

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، رقابت های آزاد کشوری جوانان و بزرگسالان بانوان با عنوان مرحله نخست رقابت های انتخابی تیم ملی با حضور 706 تکواندوکار، چندی پیش در خانه تکواندو فدراسیون تکواندو شروع شد و تا روز سه شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت که آناهیتا توکلی تکواندوکار وزن 73کیلوگرم جنوب غرب که به علت مصدومیتش 3سال از مسابقات دور بود در نخستین مرحله این مسابقات گل کاشت و در مبارزه پایانی اش زهرا پوراسماعیل قهرمان آسیا و یکی از مدعیان این وزن را طی 2راند مغلوب کرد و مدال طلا را بر گردنش آویخت.

آناهیتا از بهار 1391 و در 9 سالگی برای نخستین بار لباس تکواندو را بر تن کرد و در سال1395 برای نخستین بار در مسابقات نونهالان کشور در لرستان در میادین ظاهر شد. او در رده نونهالان، یک نقره و یک برنز قهرمانی کشور و 2 نقره مسابقات آزاد کشور و در رده سنی نوجوانان، طلای مسابقات آزاد کشور سال1397 در قم و سال1398 در تهران و 2 طلای مسابقات کشوری سال1397 زنجان سال و سال1398 بابلسر را در کارنامه اش دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "کسب مقام قهرمانی کشور بعد از 3سال مصدومیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب مقام قهرمانی کشور بعد از 3سال مصدومیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید