آمدم، دیدم، تسخیر کردم ، زلاتان رفت و آمریکا را به تماشای بیسبال دعوت کرد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، زلاتان ایبراهیموویچ با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توییتر از هوادارانش در لس آنجلس گلکسی خداحافظی و مردم آمریکا را پس از رفتن خود به تماشای بیسبال دعوت کرد.

آمدم، دیدم، تسخیر کردم ، زلاتان رفت و آمریکا را به تماشای بیسبال دعوت کرد

به گزارش خبرنگار وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از سی ان ان، بازیکن 38 ساله سوئدی دو سال اخیر را در لیگ ام ال اس برای کهکشانی های لس آنجلس بازی کرد و در 58 بازی 53 گل زد، 17 پاس گل داد، هر دو فصل بهترین گلزن و برنده کفش طلا شد و یکی از گل هایش گل سال لیگ فوتبال آمریکا لقب گرفت.

زلاتان در صفحه شخصی خود در توییتر درباره انتها کارش در فوتبال آمریکا نوشت: آمدم، دیدم و تسخیر کردم. لس آنجلس گلکسی، سپاسگزارم از اینکه باعث شدی حس دوباره زنده بودن داشته باشم. برای طرفداران؛ شما زلاتان را خواستید و من زلاتان را به شما دادم. قابلی نداشت. داستان ادامه دارد... حالا برگردید و بیسبال تماشا کنید.

درباره مقصد بعدی ایبرا حدس ها فراوان است اما بازگشت به قاره سبز گزینه اصلی است. می توان گفت نیمی از تیم های مهم اروپا خواستار مهاجم تمام نشدنی فوتبال جهان هستند و شاید بتوان میلان را جدی ترین مشتری ایبرا دانست؛ تیمی که پیش از این هم یک دوره در آن بازی نموده و با حال و هوای سن سیرو آشناست. بولونیا و ناپولی در ایتالیا، وایادولید و رئال مادرید در اسپانیا و منچستر یونایتد در انگلیس هم دیگر مشتریان احتمالی زلاتان هستند.

ایبراهیموویچ که زاده شهر مالمو در سوئد است، در بزرگ ترین باشگاه های اروپا سابقه بازی کردن دارد؛ از آژاکس در هلند و اینتر و میلان و یوونتوس در ایتالیا تا پاریسن ژرمن در فرانسه و منچستر یونایتد در انگلیس. او سال 2016 پس از جدا شدن از باشگاه پاریسی مطلبی در شبکه های اجتماعی نوشت که بازتاب فراوان داشت: مانند یک پادشاه آمدم و بسان یک افسانه می روم.

منبع: همشهری آنلاین

به "آمدم، دیدم، تسخیر کردم ، زلاتان رفت و آمریکا را به تماشای بیسبال دعوت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمدم، دیدم، تسخیر کردم ، زلاتان رفت و آمریکا را به تماشای بیسبال دعوت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید