امتحانات خاتمه ترم دروس دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، امتحانات تمامی دروس تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه شهید مدنی دربایجان در مقطع تحصیلی به صورت صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

امتحانات خاتمه ترم دروس دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ تجهیزات شبکه، نحوه برگزاری آزمون سرانجام ترم و حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در اطلاعیه ای اعلام شد.

گفتنی است، امتحانات تمامی دروس ارائه و تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه در مقطع تحصیلی کارشناسی صرفا به صورت الکترونیکی مطابق تقویم آموزشی اصلاح شده و برنامه امتحانی نهایی اعلام شده برگزار خواهد شد و امتحانات کلیه دروس ارائه و تدریس شده در سامانه الکترونیکی دانشگاه در مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری نیز به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

بعضی از امتحانات دروس این دو مقطع (ارشد و دکتری) با تشخیص استاد درس و هماهنگی با گروه و دانشکده و رعایت مفاد پروتکل های بهداشتی با نظارت مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، می تواند به صورت حضوری هم برگزار خواهد شد.

پیرو مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه شهید مدنی آذربایجان در خصوص حضور دانشجویان دکتری در دانشگاه، مقرر شد کلاس های مقطع دکتری از تاریخ 17 خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری، تشکیل و ادامه یابند. ضمناً، تشکیل کلاس به شیوه الکترونیکی به تشخیص استاد درس نیز بلامانع است.

اولویت تشکیل کلاس های مقطع کارشناسی ارشد همچنان شیوه الکترونیکی است؛ ولی در موارد ضروری با تأیید استاد درس، گروه و دانشکده، تشکیل کلاس به صورت حضوری نیز با رعایت پروتکل¬های بهداشتی امکان پذیر است و خدمات اسکان خوابگاهی و تغذیه به صورت بیرون بر برای دانشجویان مذکور نیز تا سرانجام امتحانات نیمسال جاری ارائه خواهد شد.

گفتنی است، مقرر شد در صورتی که تا اول تیر ماه کلیه جلسات آموزشی هر درس (16 هفته با احتساب جلسات تشکیل شده حضوری، جلسات بارگذاری شده در سامانه سام و جلسات تشکیل شده به صورت آنلاین) تشکیل نشده باشد، درس مذکور ناتمام اعلام گردد و مدرس درسِ مذکور موظف خواهد بود تا 31 مرداد ماه با هماهنگی گروه و دانشکده، جلسات درس مذکور را تکمیل کرده و امتحان آن را برگزار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "امتحانات خاتمه ترم دروس دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم دروس دانشگاه شهید مدنی به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید