اندام ظریف و مجذوب کننده لاله مرزبان

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به گزارش ساعد نیوز، لاله مرزبان تصویری از اندام زیبا و مجذوب کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

اندام ظریف و مجذوب کننده لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد سال 1372 است . لاله مرزبان از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه ای به تئاتر مشغول بوده است . لاله مرزبان نقش هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی زنند داشته است. لاله مرزبان در سال 1395 با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم زیر سقف دودی بازی کرد. در ادامه استوری لاله مرزبان را مشاهده می کنیم

بیوگرافی لاله مرزبان:

لاله مرزبان متولد سال 1372 از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه ای به تئاتر مشغول بوده است و نقش هایی در سریال هوش سیاه و هیس دخترها فریاد نمی زنند داشته است. مرزبان در سال 1395 با طی کردن یک فراخوان برای فیلم به عنوان نقش اصلی در فیلم زیر سقف دودی بازی کرد. و در سال 1396 جلوی دوربین جواد افشار رفته است تا به عنوان یکی از بازیگران اصلی سریال آنام ایفای نقش کند.

از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه ای به تئاتر مشغول بوده است بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذرانده است. در سن شانزده سالگی علی رغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال 1388 با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر شد.

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند سال 92 به کارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد سپس در سال 95 در فیلم دخترعمو و پسرعمو بازی قابل قبولی داشت. اما حضور پرنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال 95 خانم درخشنده در نقش کیانا کنار بازیگرانی چون، مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان راستا تازه هنری برای وی باز کرد. وی می گوید با طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده است.

ازدواج لاله مرزبان:

با توجه به شایعات و خبرهایی که در مورد ازدواج لاله مرزبان وجود داشت باد بگوییم که لاله مرزبان هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

کارهای هنری لاله مرزبان:

فیلم های سینمایی

- دخترعمو و پسرعمو (روح انگیز شمس - 1395)

- زیر سقف دودی (پوران درخشنده - 1395)

- هیس! دخترها فریاد نمی زنند (پوران درخشنده - 1391)

مجموعه های تلویزیونی

- آنام (جواد افشار - 1396)

- هوش سیاه (مسعود آب پرور - 1388)

تئاتر

- نمایش عروسی خون (احسان مالمیر -1395)

- نمایشنامه خوانی من آنجا نیستم (علی اسدی - 1395)

- نمایش من یه زنم، صدامو می شنوین؟ (کاملیا غزلی - 1395)

- نمایش خانه فراموشان (مجتبی فروهر - 1395)

- نمایش من اسکار هستم! (محمد رضا ستاری - 1395)

منبع: رکنا

به "اندام ظریف و مجذوب کننده لاله مرزبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندام ظریف و مجذوب کننده لاله مرزبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید