اگر مجیدی با استقلال نتیجه نگیرد خیلی زود فراموش می شود، او نیاز به کمک افراد باتجربه دارد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی باید بداند که استقلال تیم بزرگی است و اگر به عنوان سرمربی با این تیم نتیجه نگیرد خیلی زود از ذهن هواداران پاک می شود.

اگر مجیدی با استقلال نتیجه نگیرد خیلی زود فراموش می شود، او نیاز به کمک افراد باتجربه دارد

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ تجهیزات شبکه، درباره بازی استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: به نظرم استقلال قبل از این شکست هم شانسی برای کسب سکوی قهرمانی نداشت و سرمربی تیم باید به فکر کسب سهمیه باشد. استقلال این فصل شرایط پیچیده ای داشت و به همین خاطر با توجه به اختلاف امتیازی هم که با تیم صدرنشین جدول دارد شانسی برای قهرمانی ندارد.

پیشکسوت استقلال در مورد حواشی بازی استقلال و اخراج مجیدی گفت: مجیدی مربی جوانی است و فکر می کنم اتفاقاتی هم که در بازی مقابل فولاد رقم خورد از همین موضوع نشئت می گیرد. مربیان جوان حرکات زیادی به نمایش می گذارند که ممکن است در نهایت به ضرر تیم خودشان باشد.مربیان جوان باید اصول مربیگری حرفه ای را یاد بگیرند در چنین شرایطی هم باید از برخی مربیان باتجربه استفاده کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که مقصر شکست استقلال در بازی با فولاد مجیدی است، مطرح نمود: به هرحال وقتی یک تیم شکست می خورد عوامل مختلفی دست به دست هم می دهند که چنین نتیجه ای رقم می خورد. نمی توان گفت تنها یک نفر مقصر شکست است. اما مجیدی باید بداند که استقلال تیم بزرگی است و اگر به عنوان سرمربی با این تیم نتیجه نگیرد خیلی زود از ذهن هواداران پاک می شود. بنابراین باید در این امر مهم از تجربه دیگر مربیان هم استفاده کند و با حرکات نمایشی و احساسی هم تیم را تحت تأثیر قرار ندهد.

روشن عامل موفقیت کادر فنی استقلال را حضور افراد باتجربه می داند و اظهار کرد: به نظرم مجیدی باید در کنار نامجو مطلق از دیگر مربیان باتجربه هم استفاده کند تا بتواند در کنار آن ها یک کادر فنی خوب و قوی تشکیل دهد و برای موفقیت تیم اش تلاش کند. اصلاً درست نیست که او در چنین شرایطی به تنهایی کار را پیش می برد و از تجربه دیگر بزرگان استقلال استفاده نمی کند. استقلال یک تیم جوان است؛ کادر فنی و بازیکنان همگی جوان هستند و حالا که مسابقات لیگ دوباره از سر گرفته شده است بهتر است در کنار یک فرد باتجربه به موفقیت برسند.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره بدهی های استقلال و مشکلاتی که این باشگاه دارد، مطرح نمود: به هرحال این مسائل از گذشته بوده است و استقلال را گرفتار کرده است. امیدوارم با آمدن سعادتمند شرایط استقلال تغییر کند. او در تلاش است که استقلال را به یک باشگاه واقعی تبدل کند. قطعاً اگر بین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره اتحاد برقرار شود شاهد موفقیت استقلال خواهیم بود. در این میان ما هم باید از آن ها حمایت کنیم تا شاهد اتفاقات خوبی در این تیم باشیم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اگر مجیدی با استقلال نتیجه نگیرد خیلی زود فراموش می شود، او نیاز به کمک افراد باتجربه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر مجیدی با استقلال نتیجه نگیرد خیلی زود فراموش می شود، او نیاز به کمک افراد باتجربه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید