ایلان ماسک یادگاری های توییتر را حراج کرد، عکس

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دیجیاتو نوشت: ایلان ماسک در چند وقت گذشته مشغول تغییر توییتر به X بوده است و حالا این مولتی میلیاردر، تابلوهای ساختمان توییتر و بعضی اقلام دیگر آن را تنها چند هفته پس از ری برند شرکت به حراج گذاشته است.

ایلان ماسک یادگاری های توییتر را حراج کرد، عکس

در مجموع 584 کالا که شامل میزهای قهوه خوری، نقاشی های رنگ روغن و تابلوهای پرنده معروف توییتر می گردد در این حراجی که با نام تغییر نام تجاری توییتر: حراج آنلاین یادگاری، آثار هنری، دارایی های اداری و موارد دیگر! شروع شده، به فروش می رسد.

از زمان خرید این شبکه اجتماعی در سال گذشته، ماسک کوشش نموده تا به روش هایی مانند تعدیل نیروها، هزینه های توییتر را کاهش دهد و حالا به حراج گذاشتن لوازم آن ظاهراً بخش دیگری از این برنامه است.

دو نقاشی رنگ روغن نیز در این مجموعه وجود دارند که به حراج گذاشته شده اند. اولین نقاشی به عکس سلفی معروف الن دی جنرس، مجری و کمدین آمریکایی مربوط می گردد که در مراسم اسکار سال 2014 گرفته شده بود. نقاش دیگر از باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده است که براساس تصویر به اشتراک گذاشته شده از زمان انتخاب مجددش در نوامبر 2012 کشیده شده است.

این مجموعه بعلاوه شامل بعضی تجهیزات موسیقی می گردد و از گیتار گرفته تا کیت درام و آمپلی فایر را می توان به وسیله حراجی تصاحب کرد.

طبق گفته خانه حراج Heritage Global Partners، حداقل پیشنهاد برای هر یک از آیتم ها 25 دلار است. اولین پیشنهادها از 12 سپتامبر (21 شهریور) ارائه خواهد شد و قرار است دو روز بعد به خاتمه برسد.

ایلان ماسک پس از خرید 44 میلیارد دلاری توییتر تصمیم گرفت تا به عنوان بخشی از برنامه های خود هزینه های این شرکت را کاهش دهد. از زمان خرید توییتر، او افراد زیادی را اخراج نموده است و بعلاوه نحوه تأیید حساب ها را به کل تغییر داده است. اوایل این ماه نیز لوگوی توییتر رسماً از نماد پرنده به حرف ایکس (X) تغییر پیدا کرد تا ماسک رسماً برنامه های خود برای ایجاد برنامه ای برای همه چیز را شروع کند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ایلان ماسک یادگاری های توییتر را حراج کرد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایلان ماسک یادگاری های توییتر را حراج کرد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید