بازی کارتی مارول اسنپ به کامپیوتر آمد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، بازی مارول اسنپ (Marvel Snap) هم اکنون روی استیم قابل دانلود و قابل بازی است. استودیو Second Dinner خاطرنشان کرد که بازی کارتی دیجیتالی رایگان مارول اسنپ روی کامپیوترهای شخصی از حالت دسترسی زودهنگام (Early Acces) خارج شده است.

بازی کارتی مارول اسنپ به کامپیوتر آمد

در جریان رویداد افتتاحیه گیمزکام که به وسیله جف کیلی برگزار گردید، معین شد که بازی کارتی دیجیتالی مارول اسنپ از این به بعد روی استیم به صورت کامل قابل تجربه و دانلود است. استودیو توسعه دهنده این بازی یعنی استودیو Second Dinner می گوید نسخه استیم بازی مارول اسنپ به صورت نیتیو از نمایشگرهای عریض پشتیبانی خواهد نمود.

بِن برود (Ben Brode) از استودیو Second Dinner در صحبت های خود درباره این موضوع بیان نموده است: بازی Marvel Snap بالاخره روی کامپیوترهای شخصی در دسترس نهاده شده است. اگر تا به امروز سراغ مارول اسنپ نرفته اید، اکنون فرصت آن فرا رسیده است. عرضه این بازی روی کامپیوترهای شخصی سال ها است که رؤیای ما بوده و ما سخت کوشش نموده ایم تا مطمئن شویم این همان تجربه ای است که بازیکنان تازه و قدیمی قطعاً عاشق آن خواهند شد.

او در ادامه اضافه می نماید: این به خصوص زمان بسیار خوبی برای جامعه استریمینگ است که اتفاقاً با آغوش باز از بازی Marvel Snap استقبال نموده اند. این بازی روی کامپیوترهای شخصی واقعاً زیبا به نظر می رسد و اکنون که به صورت کامل عرضه شده است، بیش از این نمی توانیم صبر کنیم تا استریم های آن را در توییچ ببینیم.

برای جشن گرفتن عرضه بازی روی استیم، بازیکنانی که طی ماه آینده وارد نسخه کامپیوتری این بازی شوند، Devil Dinosaur Mech Variant را دریافت می نمایند و بعلاوه می توانند پاداش های روزانه ورود (Daily Login Rewards) را دریافت نمایند.

مارول اسنپ که در اصل در اکتبر سال 2022 و پس از یک دوره تست بتا منتشر شد، مورد تحسین منتقدین نهاده شد و جوایز متعددی از جمله برترین بازی موبایل در مراسم گیم اواردز (The Game Awards)، مراسم جوایز بازی نیویورک (The New York Game Awards) و مراسم D.I.C.E را به دست آورد.

در ماه آوریل، استودیو توسعه دهنده بازی مارول اسنپ اظهار داشت که بازی به جای دریافت آپدیت های بهینه ساز ماهانه، به صورت هفتگی آپدیت می گردد. تا آن موقع، بازی هر ماه به روز رسانی هایی را دریافت می کرد، اما استودیو Second Dinner اشاره نمود که بازیکنان گلایه نموده بودند که مدت زمان زیادی طول می کشد تا قدرت بعضی از کارت ها کم یا زیاد گردد تا بازی به حالت متعادل تری دست پیدا کند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی کارتی مارول اسنپ به کامپیوتر آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کارتی مارول اسنپ به کامپیوتر آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید