با قصه ها بهتر می شویم

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش چاپ اول کتاب با قصه ها بهتر می شویم نوشته فریبا دلسوز منتشر شد.

با قصه ها بهتر می شویم

دلسوز با تجربه سال ها فعالیت در کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان و با استفاده از علم روانشناسی که بصورت تخصصی در آن سررشته دارد دست به قلم برده است تا، قصه و قصه گویی این تجربه نیرومند را برای والدین و مربیان به عنوان ابزار آموزشی و تربیتی موثر و شگفت انگیز برای تغییر در رفتار و منش به رشته تحریر درآورد.

این کتاب در 5 فصل تنظیم شده است. قصه گویی؛ آفرینش دو جانبه، در قصه ها زندگی می کنیم، قصه ها ما را انتخاب می نمایند، فراتر از قصه، گستره تربیتی قصه ها برای بچه ها و عظیم سالان عناوین با قصه ها بهتر می شویم، هستند.

در فصل اول با عنوان قصه گویی؛ آفرینش دوجانبه به تعریف قصه به عنوان یک حیطه تجربه ای نیرومند و بازی هوشیارانه برای تغییر پرداخته شده است.

تاثیرات روان شناختی قصه گویی، تاثیرات اجتماعی قصه گویی و تاثیرات هنری قصه گویی از جمله موضوعاتی است که در فصل دوم بدان توجه شده است.

در فصل سوم با عنوان قصه ها ما را انتخاب می نمایند به موضوعاتی چون انتخاب و آماده کردن یک قصه خوب و ویژگی های قصه خوب اشاره شده است.

در فصل چهارم نیز با عنوان فراتر از قصه به موضوعاتی چون ناخن جویدن، ترس، انگشت مکیدن، پرخاشگری، تاثیر قصه برکاهش مسائل رفتاری بچه ها پرداخته شده است.

چه قصه یا قصه هایی را زندگی خواهیم کرد، چه زمانی قصه ها بهترین نتیجه را می دهند، فواید استفاده از قصه در تربیت، چگونه از قصه در آموزش و تربیت استفاده کنیم و .... از جمله مباحثی است که در فصل آخر با عنوان گستره تربیتی قصه ها برای بچه ها و عظیمسالان بدان پرداخته شده است.

یادآور می گردد چاپ اول با قصه ها بهتر می شویم به نویسندگی فریبا دلسوز، در 500 نسخه و با قیمت 22.000 تومان از سوی انتشارات سروش منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "با قصه ها بهتر می شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با قصه ها بهتر می شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید