ببینید ، زننده مثل خداحافظی با دراگان اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، انتها دوران حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی ایران، درست مثل آغاز این دوران عجیب بود. او یک انتخاب ناگهانی بود و نتایجی فراتر از حد انتظار در تیم ملی به دست آورد. با این وجود سرمربی کروات هیچوقت به موازات این نتایج، مورد حمایت قرار نگرفت.

ببینید ، زننده مثل خداحافظی با دراگان اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه آنلاین؛ اسکوچیچ در یکی از ملتهب ترین دوره های فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم ملی بود. اسکوچیچ در دوران حضور موقت بهاروند در فدراسیون انتخاب شد، در دوران عزیزی خادم با ادبیات عجیب این مدیر روبرو شد، در دوران میرشاد ماجدی با رای کمیته فنی تا یک قدمی برکناری رفت و در نهایت به وسیله مهدی تاج برکنار شد.

بیشتر از این تصمیم برای برکناری اسکوچیچ، روند اجرای آن در فوتبال ایران زشت و زننده به نظر می رسد. روندی که معمولا تنها مختص فوتبال ایران است و در نقطه دیگری از جهان دیده نمی شود. داستان اسکوچیچ در فوتبال ایران، انتها تلخی دارد اما بخش عمده این تلخی، به عادت های خاص اهالی این فوتبال برمی شود.

به هر حال کارلوس کی روش سرمربی نو تیم ملی است و با مدیران فدراسیون نیز به توافق نهایی رسیده.

اما روند اعلام تغییرات در تیم ملی، حیرت اور به نظر می رسد. جالب اینکه فدراسیون فوتبال به اسکوچیچ پیشنهاد کار در تیم ملی زیر 23 سال را داده و با جواب منفی او روبرو شده است!

یعنی مدیران فدراسیون حتی پای مهدی مهدوی کیا را به این پرونده باز نموده اند و با فرستادن این پیشنهاد برای اسکوچیچ، عملا سیگنال قطع همکاری با این مربی را نیز صادر نموده اند.

جالب تر از همه، خبر استعفای کریم باقری از تیم ملی بعد از انتخاب کارلوس کی روش است. کریم برای مدتی در کنار تیم حضور نداشت و همین چند روز قبل دوباره به تیم ملی برگشت.

آیا هیات رئیسه نمی دانست چنین تغییری در راه است که دوباره شرایط را برای حضور کریم در تیم ملی فراهم کرد؟

ترکیبی از بدسلیقگی و آشفتگی، این روزها در بالاترین سطح فوتبال ایران دیده می شود.

گزارش: تحریریه وبلاگ تجهیزات شبکه

تدوین: مهدی کشوریان

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، زننده مثل خداحافظی با دراگان اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، زننده مثل خداحافظی با دراگان اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید