بختیاری زاده: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم، با چنین شرایطی بردن برای ما سخت است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، گروه استان ها- سرمربی تیم شهر خودرو گفت: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم. تلاش بازیکنان ستودنی است و باید خود را آماده کنیم تا دیدار هفته پایانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بختیاری زاده: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم، با چنین شرایطی بردن برای ما سخت است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه از اصفهان، سهراب بختیاری زاده پس از شکست شهر خودرو برابر سپاهان در جمع وبلاگ تجهیزات شبکه گفت: در آغاز نیمه دوم پس از به ثمر رسیدن گل تیم سپاهان تمرکز تیمی ما از دست رفت و در صحنه گل دوم نیز داور خطای روی بازیکن ما را اعلام نکرد.

وی شرح داد: پس از آن به دنبال این بود که انگیزه خود را از دست ندهیم و از چند موقعیت خود نیز استفاده نکردیم. در دیدارهایی که شکل فینال گونه دارد و هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند تیمی حق ندارد حتی یک دقیقه بازی را از دست دهد.

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم. تلاش بازیکنان ستودنی است و باید خود را آماده کنیم تا دیدار هفته پایانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

بختیاری زاده درباره اشتباهات داوری اظهار داشت: قبل از به ثمر رسیدن گل دوم تیم سپاهان روی بازیکن ما خطا شد و نباید تاوان ضررهای سپاهان از اشتباهات داوری در هفته های گذشته را ما بدهیم. در هفته گذشته داور 2 گل به تیم حریف هدیه داد و در این دیدار یک گل!

وی گفت: با چنین شرایطی بردن برای ما سخت است و این یک معضل بسیار بزرگی داوری است و از قدرت ما نیز خارج است.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بختیاری زاده: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم، با چنین شرایطی بردن برای ما سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بختیاری زاده: 15 دقیقه بازی را از دست دادیم و تاوان آن را پس دادیم، با چنین شرایطی بردن برای ما سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید