هتل های خاص ایران را بشناسید

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، بسیاری از افراد گمان می نمایند که برای اقامت در خاص ترین هتل ها باید به کشورهای دیگر سفر نمایند، این به این علت است که با هتل های خاص ایران آشنایی ندارند. هتل های جالب ایران که در شهرهای مختلف است و هرکدام ویژگی ها و حال وهوای منحصربه فردی دارند، برترین مکان های برای اقامت و گذران اوقات فراغت محسوب می شوند. یکی از مهم ترین مزیت های خاص ترین هتل های ایران این است که صرفا می توانید با رفتن به آنجا و بدون احتیاج به گشت وگذار در طبیعت، لحظات سرگرم نماینده و خاطره انگیزی را تجربه کنید. اگر جزو افرادی هستید که از تجربه حضور در مکان های خاص، متفاوت و نو لذت می برید، با این مطلب همراه باشید.

هتل های خاص ایران را بشناسید

هتل کپری قلعه گنج کرمان

هتل قلعه گنج کرمان یکی از هتل های خاص ایران محسوب می گردد که در 390 کیلومتری کرمان واقع شده است. علت خاص و متفاوت بودن این هتل این است که در دل کویر و به شکل کپری ساخته شده و حال وهوای منحصربه فردی را ایجاد نموده است. این هتل که درواقع زیرمجموعه ای از گروه هتل های پارسیان است، تجربه لحظات خاصی مانند شنیدن آرامش و سکوت کویر، تماشای گله شترها، تماشا آسمان پرستاره در شب و تماشای منظره ها بی نظیر غروب و طلوع خورشید را برای گردشگران و مسافران فراهم نموده است. همان طور که اشاره شد، از جاذبه های اصلی هتل گنج کرمان این است که اقامتگاه هایی به شکل کپری دارد که نظم و سلامت طبیعت را نیز به این شکل حفظ می نماید. علاوه بر اقامت خاص، پرآرامش و منحصربه فرد در این هتل می توانید از انجام این تفریحات نیز لذت ببرید:

· آفرود در شنزارهای دشت کویر

· شتر سواری

· جشن شبانه، شنیدن موزیک و پایکوبی در کویر

· انجام بازی های محلی مانند رامازا

· تماشا منظره ها بکر کویر از بالای تخت ورزال

هتل صخره ای لاله کندوان

یکی دیگر از خاص ترین هتل های ایران که هواداران زیادی نیز دارد، هتل لاله کندوان است. این هتل با معماری خاص، بی نظیر و متفاوت در دل روستای تماشای و تاریخی کندوان واقع شده است. جالب است بدانید که این هتل به عنوان سومین هتل صخره ای جهان شناخته می گردد که اقامتگاه های آن در قلب کوه ها واقع شده است.

اقامت در اتاق های غارمانند اما لوکس و مجهز، هر گردشگری را به خود مجذوب می نماید و لحظات به یادماندنی برای آنها رقم می زند. تصور کنید که در اتاقی در دل کوه هستید، صبح با تماشا منظره ها کوهستان بیدار می شوید، در کوچه پس کوچه های یک روستای زیبا و بکر قدم می زنید و از خوردن غذاهای محلی لذت می برید. بعضی از اتاق های هتل لاله کندوان که به عنوان یکی از هتل های خاص ایران به شمار می آید، مجهز به جکوزی است که برای ریلکس کردن بسیار مناسب است. بنابراین می توانید هنگام رزرو هتل لاله کندوان و آنالیز قیمت آن، اتاق های جکوزی دار را انتخاب کنید.

هتل دریایی ترنج کیش

اگر بخواهیم به اولین هتل دریایی خاورمیانه که نمونه های مشابه آن در جزایر کاراییب و مالدیو وجود دارد، اشاره کنیم باید نام هتل دریایی ترنج کیش را بر زبان بیاوریم. این هتل که یکی از هتل های جالب ایران محسوب می گردد، برروی آب بنا شده است. از جاذبه های این هتل این است که کف شیشه ای دارد و می توانید به این شکل برروی آب های نیلگون خلیج فارس قدم بزنید. شما می توانید با اقامت در هتل دریایی ترنج کیش، روی بالکن بنشینید و از تماشا غروب و طلوع خورشید لذت ببرید. تصور کنید که در اتاق خود هستید و حرکت ماهی ها، لاک پشت ها، مرجان ها و عروس های دریایی را از کف شیشه ای نگاه می کنید.

هتل کویری بالی

یکی دیگر از هتل های خاص ایران که در شهر خور و بیابانک از توابع اصفهان بنا شده است، هتل کویری بالی نام دارد. ساختمان کاهگلی این هتل، دارای یک حیاط مرکزی است و گرداگرد آن اتاق هایی با سبک سنتی و مدرن واقع شده است. سرو غذاهای سنتی، اقامت در یک هتل با دیوارهای کاهگلی و تماشا آسمان پرستاره در شب، حال وهوای خاص و متفاوتی ایجاد نموده است. بعضی از تفریحاتی که با اقامت در هتل کویری بالی می توانید انجام دهید عبارت است از:

· شتر سواری

· رالی

· موتور سواری

· پیاده روی در شنزارها

هتل بام سبز رامسر

هتل بام سبز رامسر یکی از خاص ترین هتل های ایران است که در ارتفاعات زیبا و سرسبز رامسر واقع شده است. قسمت جالب و هیجان انگیز ماجرا این است که باید با سوار شدن تلکابین به این هتل بروید، زیرا در فاصله 700 متری از سطح دریا واقع شده است. وجود انواع کلبه های جنگلی، سوئیت ها و اقامتگاه های خاص و بی نظیر، تجربه ای متفاوت را در اختیار مسافران و گردشگران قرار می دهد. منظره بی نظیری که پیش روی شما واقع شده است از یک طرف مشرف به جنگل و از طرف دیگر مشرف به دریا است. بعضی از جاذبه های تماشای و تفریحی هتل بام سبز رامسر به عنوان یکی از هتل های خاص ایران شامل موارد زیر است:

· لذت بردن از فضای آرام کلبه های جنگلی

· منظره بی نظیر از کوه، دریا و جنگل

· استراحت در کافی شاپ ها

· خرید از فروشگاه های متنوع

· دسترسی به شهربازی

· کارتینگ

· موتور سواری

· تله کابین

· رستوران سنتی

· کلوپ دریایی

· جت اسکی

· شاتل

· اسکی روی آب

· قایق سواری

· پارسیلینگ

· بازارچه ساحلی

هتل لاله بیستون

هتل لاله بیستون یکی از هتل های جالب ایران است که در 25 کیلومتری شهر زیبای کرمانشاه واقع شده است. این هتل، در دل کاروانسرای دوره صفوی واقع شده است و پذیرای گردشگرانی است که قصد اقامت در هتل های خاص ایران را دارند. شما با رفتن به این هتل درواقع در اتاق هایی که بیش از 400 سال قدمت دارد، استراحت و تفریح خواهید کرد. مطمئنا با شنیدن این ویژگی ها به این فکر می کنید که با فضایی کاملا سنتی روبرو خواهید شد. این در حالی است که با بازسازی و بازسازی این کاروانسرا و تبدیل آن به یکی از خاص ترین هتل های ایران، شاهد ترکیبی از سنت و مدرنتیه هستیم که فضای فوق العاده منحصربه فردی ایجاد نموده است. بعضی از جاذبه های تفریحی و تماشای هتل لاله بیستون که برای تفریح و گذران اوقات فراغت مسافران درنظر گرفته شده است، به توضیح زیر است:

· اجرای موسیقی زنده

· نمایشگاه های دائمی محلی و صنایع دستی

· فروشگاه تجهیزات و لوازم صخره نوردی

· مجاورت با طبیعت کوهستانی

رفتن به هتل های خاص ایران با رزرو هتل از اقامت 24

حالا که با بعضی از خاص ترین هتل های ایران آشنا شدید، مطمئنا به فکر رفتن به این مکان های زیبا، آشنایی با امکانات و موقعیت آنها هستید. با توجه به این موضوع که تعداد هتل های جالب ایران کم است و در عین حال تقاضا برای حضور در آن زیاد است باید برای رزرو هتل از اقامت 24 اقدام کنید تا بتوانید در مدت زمانی که برای تعطیلات خود درنظر گرفته اید، در این هتل ها به تفریح بپردازید. شما می توانید برای رزرو هتل و بعلاوه مشاهده قیمت آن، به سایت اقامت 24 مراجعه نموده و برای حضور در برترین هتل های ایران دست به انتخاب بزنید.

سخن پایانی

اگر جزو افرادی هستید که از سفر، رفتن به طبیعت و اقامت در مکان های منحصربه فرد لذت می برید، باید با هتل های خاص ایران آشنا شوید. خاص ترین هتل های ایران با ایجاد حال وهوای خاص و امکان تجربه اقامت خاطره انگیز و متفاوت، پذیرای گردشگران و مسافران مختلف از سراسر جهان است. از آنجایی که این هتل ها با تقاضای زیادی روبه رو هستند، باید پیش از سفر برای رزرو هتل از اقامت 24 اقدام نموده و سفری به یادماندنی را شروع کنید.

منبع: همگردی

به "هتل های خاص ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خاص ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید