بزرگترین خبرنگار فوتبالی دنیا درباره طارمی توییت زد! ، چراغ سبز ستاره ایرانی ؛ پورتو عقب نشینی کرد؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، دومین انتقال بزرگ پنجره تابستانی برای بازیکنان ایرانی در شرف نهایی شدن است و فابریتزیو رومانو نیز تأیید کرد که میلان برای جذب مهدی طارمی، به پورتو فشار می آورد.

بزرگترین خبرنگار فوتبالی دنیا درباره طارمی توییت زد! ، چراغ سبز ستاره ایرانی ؛ پورتو عقب نشینی کرد؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، علاقه میلان به مهدی طارمی چیزی فراتر از شایعات تابستانی رسانه هاست چرا که روسونری برای جذب آقای گل لیگ برتر پرتغال، گام های جدی برداشته و میخواهد به هر طریقی که شده، مهاجم بوشهری را به سن سیرو ببرد تا اولیویه ژیرو یک جانشین مناسب داشته باشد.

حتی استفانو پیولی نیز این موضوع را در نشست خبری روز شنبه و پس از پیروزی چهار بر یک برابر تورینو بیان نمود که تیمش به یک مهاجم دیگر احتیاج دارد و او نمی تواند تنها با تکیه بر اولیویه ژیرو در تمامی تورنمنت ها حضور یابد. موضوعی که باعث شده مدیران روسونری در پی جذب مهاجم دیگری باشند.

بحث علاقه میلان و پیولی به طارمی، موضوعی جدیدی نیست. آنها در ابتدای پنجره تابستانی نیز در پی به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی بودند و قصد داشتند تا تنها سهمیه غیراروپایی خود را به این بازیکن اختصاص دهند، اما خواسته های مالی زیاد پورتو و درخواست 30 میلیون یورو جهت اجازه خروج طارمی از دراگائو، باعث ب نشینی آنها شد و روسونری در نهایت ساموئل چوکووئزه را از ویارئال به خدمت گرفت.

چند روز بعد و با تغییر قوانین سری آ درخصوص بازیکنان خارج از اتحادیه اروپا، میلان یک سهمیه دیگر برای جذب بازیکن غیراروپایی به دست آورد و پیولی می خواهد آن را به مهاجم ایرانی اختصاص دهد. مهدی به خوبی می داند که این آخرین شانس او برای حضور در یک لیگ معتبر اروپایی است.

همین مسئله سبب شده تا طارمی برای جدایی به مدیران پورتو فشار بیاورد. اتفاقی که برای اولین بار در طول دوران حضور این بازیکن در دراگائو اتفاق افتاده است. پس از انتشار اخباری از سوی چندین خبرنگار مطرح اروپایی در خصوص تمایل میلان و مهدی به شکل گیری این انتقال، حالا نیز فابریتزیو رومانو برای نخستین بار از زمان مطرح شدن شایعات درباره این ایرانی، به انتشار خبری در این زمینه اقدام نموده است.

رومانو در توییتر خود نوشته است که میلان برای مهدی طارمی پیشنهاد شفاهی خواهد داد. هیچ برنامه ای برای رسیدن با قیمت درخواستی بیش از 25 میلیون یورویی که پورتو درخواست نموده، وجود ندارد. اما با وجود این مسئله، میلان می خواهد تا سرانجام کوشش کند و مهاجم ایرانی را به سن سیرو بیاورد.

این خبرنگار مطرح دنیای جابجایی در ادامه نوشت: طارمی قبلاً چند هفته پیش به میلان چراغ سبز نشان داده بود و او مشتاق این جابجایی است. در سرانجام، این به باشگاه پورتو بستگی دارد که از خواسته های خود عقب نشینی نموده و با فروش طارمی که فقط یک سال دیگر با تیم قرارداد دارد موافقت کند یا خیر.

منبع: همشهری آنلاین

به "بزرگترین خبرنگار فوتبالی دنیا درباره طارمی توییت زد! ، چراغ سبز ستاره ایرانی ؛ پورتو عقب نشینی کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین خبرنگار فوتبالی دنیا درباره طارمی توییت زد! ، چراغ سبز ستاره ایرانی ؛ پورتو عقب نشینی کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید