بسته حمایت از رشد فراوری محصولات دانش بنیان تصویب شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دومین جلسه هیئت عامل دور چهارم صندوق نوآوری و شکوفایی به ریاست محمدصادق خیاطیان رئیس هیئت عامل در محل صندوق تشکیل شد.

بسته حمایت از رشد فراوری محصولات دانش بنیان تصویب شد

در این جلسه بسته پیشنهادی صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از رشد فراوری دانش بنیان با توجه به شعار امسال مورد تصویب هیئت عامل نهاده شد. انتظار می رود با اجرای این بسته حمایتی، رشد فروش محصولات دانش بنیان افزایش یابد.

بعلاوه خط اعتباری ودیعه ضمانت نامه های پیمان صندوق های پژوهش و فناوری به تصویب اعضای هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی رسید.

در این جلسه بعلاوه مشارکت صندوق نوآوری در تشکیل صندوق خصوصی(PE) زیست نوآور مصوب شد. بر این اساس صندوق نوآوری در تشکیل صندوق خصوصی زیست نوآور که قرار است با سرمایه 800 میلیارد تومانی با همکاری بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان راه اندازی گردد، مشارکت کند.

مأموریت این صندوق یافتن فرصت های سرمایه گذاری در زمینه فناوری های زیستی و حوزه سلامت بر اساس نیازها و اولویت های استراتژیک کشور است. با فراوری داروهای مشتق از پلاسما صرفه جویی ارزی 200 میلیون دلاری برای کشور به ارمغان خواهد آمد.

لازم به ذکر است؛ در سرانجام این جلسه نیز مصوب شد 157 میلیارد تومان انواع تسهیلات (قرض الحسنه نمونه سازی، فراوری صنعتی، لیزینگ و …) به 8 طرح درخواستی شرکت های دانش بنیان اعطا گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بسته حمایت از رشد فراوری محصولات دانش بنیان تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایت از رشد فراوری محصولات دانش بنیان تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید