بهترین کلینیک و جراح بینی در ایران کیست ؟

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، جراحی بینی یکی از مهم ترین فرآیندهایی است که برای افراد بیمار درمان، و راحتی خاصی به همراه دارد. مثلا افرادی که مسائل تنفسی دارند، وقتی به جراح بینی مراجعه می کنند به انها برا درمان عمل زیبایی بینی را که اغلب در کلینیک جراحی بینی انجام میشود، پیشنهاد میشود. اینکه بهترین دکتر یا جراح یا کلینیک برای جراحی یا عمل بینی کجاست، این نیاز به تحقیق دارد و ما در این مقاله قصد داریم تجربیات خود را برای تصمیم بهتر شما و راحت شدن تصمیمتان در اختیار شما بگذاریم. به شما اکیدا توصیه می شود به این تجربیات بسنده نکرده و قبل از هرگونه عملی، تحقیقات لازم از افراد متخصص، افرادی که قبلا به این کلینیک ها مراجعه کردند و همه نکاتی که باید در مورد عمل بینی بدانید را انجام داده و بعد تصمیم نهایی خود را بگیرید.

بهترین کلینیک و جراح بینی در ایران کیست ؟

چرا عمل جراحی بینی محبوب است ؟

عمل جراحی بینی یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های جراحی در جهان است. و ایران بالاترین تعداد جراحی های بینی را در جهان دارد. این به این دلیل است که ایرانیان زیبایی را دوست دارند. در واقع به نظر می رسد این کشور با 200000 نفر عمل بینی در سال ، پایتخت عمل بینی در جهان است.

بیمارستان های ما و کلینیک های ما برای جراحی بینی آیا مجهز هستند ؟

جراحان پلاستیک در ایران همه دارای مهارت کافی هستند ، بیمارستان ها امکانات کاملاً مجهزی دارند. علاوه بر این ، بیماران همیشه ایرانی نیستند و بخاطر عمل های پیروز که در کشور ما انجام میشود، از کشورهای مختلف برای عمل بینی خود به ایران میایند و از متخصصان و کلینیک های تخصصی عملی بینی ما استفاده می کنند.

جالب است بدانید که در سالهای اخیر، برخی از افراد خارجی مشهور (سلبریتی های مشهور) برای انجام عمل جراحی بینی در ایران به اینجا آمده اند ، از جمله مدل سوئدی - آمریکایی{پیکسی فاکس ، معروف به عروسک باربی انسان} و رودریگو آلوز ، مجری تلویزیون انگلیس شخصیت متولد برزیل.

کدام شهر برای جراحی عمل بینی در ایران مناسب تر است ؟

در میان شهرهای ایران ، تهران گرمترین مقصد برای بسیاری از مسافرانی است که می خواهند جراحی عمل بینی را در ایران تجربه کنند. بیش از 80،000 عمل جراحی توسط پزشکان باتجربه و دارای مجوز هیئت مدیره در این شهر انجام می شود.

از آنجا که عمل بینی در ایران بسیار ارزان است، بسیاری از مردم در سراسر جهان تصمیم به انجام این عمل در این کشور می گیرند. با این حال ممکن است سوال های زیادی به ذهن شما خطور کند. اما ، نگران نباشید! ما اینجا هستیم و تمام اطلاعاتی را که در مورد جراحی عمل بینی در ایران نیاز دارید به شما ارائه خواهیم کرد.

انواع جراحی بینی

جراحی بینی

رینوپلاستی یا جراحی بینی به منظور زیبا سازی و تغییر شکل بینی انجام می شود. اما حفظ عملکرد های طبیعی بینی نیز در عمل جراحی بینی اهمیت دارد. رینو به معنی بینی و پلاستی به معنی تغییر شکل دادن می باشد .

به منظور زیبا سازی بینی باید ملاحظاتی نیز در نظر گرفته شود و جراح بینی با استفاده از تکنیک های مناسب، جراحی زیبایی بینی را انجام می دهد ، لذا باید آگاه باشید که به مدت یک سال ، بینی دارای ورم زیادی می باشد و از اندازه واقعی بزرگتر است و سایز واقعی آن تعیین نیست و نباید درباره نتیجه جراحی بینی زود قضاوت شود و باید یک سال صبر کرد. جراحی بینی استخوانی

بینی استخوانی و یا بینی عقابی در واقع نوعی از بینی است که دارای قوز و یا پل بر آمده بر روی سطح آن است که به بینی شکل منحنی و خمیده داده است و جراحی بینی استخوانی به منظور برداشتن پل و قوز بینی و جزو شایع ترین مراجعه ها می باشد.

قوز های بینی دارای اندازه های متفاوتی می باشند که به روش رینوپلاستی باز یا رینوپلاستی بسته جراحی می شوند . اکثرا قوز بر روی بینی های استخوانی به دلیل مسائل ارثی و ژنتیک ایجاد می شود که بر اثر رشد زیاد غضروف و استخوان بینی باعثایجاد پل یا قوز بر روی بینی شده است.

جراحی بینی گوشتی

بر روی برخی بینی های گوشتی منافذ بزرگی دیده می شود که غدد چربی در زیر پوست آن ها فعال هستند و دسته دیگر بینی های گوشتی دارای پوستی ضخیم و براق می باشند و غدد چربی کمتری نیز دارند .

نکته مثبت در بینی های گوشتی این است که می توان ناهمواری های استخوانی را توسط پوست ضخیم بینی گوشتی پوشاند ، برخی تصور می کنند که عمل جراحی بینی گوشتی برگشت پذیر است در حالی که اگر عمل جراحی بینی گوشتی به درستی انجام شود این ادعا غلط می باشد .

جراحی پولیپ بینی

به توده خاکستری و یا بی رنگی که به طور معمول از مخاط سینوس ها و گاها از خود بینی منشا می گیرد ، پولیپ بینی گفته می شود که برای رفع آن به جراحی پولیپ بینی نیاز است . معمولا پولیپ بینی بر اثر آلرژی بینی به وجود می آید که ممکن است با حساسیت هایی مانند آسم و یا حساسیت های پوستی همراه باشد و به علت حساسیت ، مخاط بینی متورم می شود و به شکل یک نسج اضافی در می آید که داخل بینی و سینوس ها را پر می کند و به تدریج مقدار آن افزایش پیدا می کند .

جراحی بینی کج

مهم ترین حسن داشتن یک چهره زیبا ، داشتن یک بینی دارای تقارن بین دو نیمه راست و چپ صورت می باشد ، هرچقدر این تقارن بیشتر نمایان باشد صورت زیباتر جلوه خواهد کرد و از دو جهت نیم رخ و تمام رخ قابل مشاهده خواهد بود . لذا در صورتی که این تقارن در بینی وجود نداشته باشد و بینی کج یا پیچ خورده باشد به جراحی بینی کج نیاز است در بین دو نیم کره راست و چپ صورت نسبت به یک محور صاف طولی از بالا به پایین زاویه ای وجود دارد که کج بودن و پیچ خوردگی بینی را تعیین می کند.

جراحی بینی شکسته

شکستگی در بینی مردان نسبت به زنان بیشتر رخ می دهد و نسبت آن حدودا 2 به 1 در مرد و زن است و در سنین 15 تا 30 سالگی بیشتر ایجاد می شود. در بیماران جوان تر آسیب وارد شده بیشتر باعث جابجایی و شکستگی قطعات بزرگتر استخوان بینی می شود اما افراد مسن تر که دارای استخوان های شکننده ای می باشند بیشتر دچار خردشدگی استخوان می شوند . زمانی که استحکام بینی از دست برود ممکن است تغییرات نامطلوبی در ظاهر و عملکرد بینی به وجود آید ، بنابراین جراح بینی باید ماهیت و وسعت آسیب را در نظر بگیرد.

10 کلینیک و پزشک برتر جراح عمل بینی در ایران سال 99

1. دکتر کمال هادی

2. دکتر آرش نجف بیگی

3. کلینیک رینو

4. دکتر طاهریان

5. دکتر مجید کاظمی

6. دکتر محسن اسدی

7. دکتر امیر حسین منفرد

8 . دکتر حسین نژاد

9. کلینیک رویان بیوتی

10. دکتر میقانی

منبع: مجله چاپخونه

به "بهترین کلینیک و جراح بینی در ایران کیست ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین کلینیک و جراح بینی در ایران کیست ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید