تصمیم بدون توجیه کی روش و فدراسیون ، خانه نشینی چهره خبرساز تیم ملی ایران!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، یکی از شگفت انگیزترین ابعاد حضور تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2022قطر، داستان دستیار ایرانی کارلوس کی روش بود.

تصمیم بدون توجیه کی روش و فدراسیون ، خانه نشینی چهره خبرساز تیم ملی ایران!

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه انتخاب دستیار ایرانی کی روش از طرح طولانی مدت نام جواد نکونام شروع شد و نهایتا در موقعیتی اضطراری و در فاصله ای کوتاه تا شروع مسابقات، به معرفی مارکار آقاجانیان انجامید. بدیهی است که مارکار نازنین را دوست داریم اما پرسش اینجاست که چنین انتخابی چقدر فنی و سودمند بود و به چه کار آمد؟ دوره قبلی حضور کی روش در ایران هم مارکار برای مدت طولانی دستیار او بود اما به نظر می رسید حضورش صرفا جنبه نمایشی دارد و کارلوس درصدد است وانمود کند به ایرانی ها هم میدان می دهد. این فرضیه در دوره تازه و با توجه به شکل انتخاب آقاجانیان تشدید هم شد.

خب واقعا او در این مجال اندک چه می توانست بکند و اصلا آیا کسی حاضر است بخشی از یاری های این مربی به کی روش را مطرح کند یا نه؟ در هر صورت مربی پرتغالی بدون معین تکلیف از ایران رفت و به این ترتیب آینده مارکار هم در هاله ای از ابهام نهاده شد. کسی که دوره قبلی بعد از سال ها فعالیت کنار کی روش نتوانست شغل مهم و تازه دیگری در فوتبال کشور به دست بیاورد، احتمالا این بار هم به خانه بازخواهد گشت و آرزو می نماید کی روش برای سومین بار سرمربی تیم ملی گردد!

منبع: همشهری آنلاین

به "تصمیم بدون توجیه کی روش و فدراسیون ، خانه نشینی چهره خبرساز تیم ملی ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم بدون توجیه کی روش و فدراسیون ، خانه نشینی چهره خبرساز تیم ملی ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید