دروازه بان قهرمان آسیا: همواره منتظر یک فرصت بودم ، کادرفنی در برترین زمان مزد کوشش هایم را داد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، بوشهر حالا در فوتبال ساحلی گلر ملی پوش دارد و محمد جواد خسروی در اولین تورنمنت رسمی اش با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بر بام قاره کهن ایستاد.

دروازه بان قهرمان آسیا: همواره منتظر یک فرصت بودم ، کادرفنی در برترین زمان مزد کوشش هایم را داد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، در سالهای اخیر در پارس جنوبی تبدیل به گلر شماره یک شد و در اردوهای ملی حاضر بود اما فرصت حضور در رقابتهای مهم بین المللی را نیافته بود تا اینکه مزد سکوت و کوششش را گرفت و در قهرمانی ایران نقش آفرینی کرد.

وی در گفت و گو با وبلاگ تجهیزات شبکه، درباره قهرمانی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا، گفت: خوشحالم بالاخره و با کوشش فراوان توانستم اعتماد مربیان تیم ملی را جلب کنم. سالهاست در سطح اول فوتبال ساحلی ایران بازی می کنم و همیشه منتظر یک فرصت بودم که کادر فنی تیم ملی در اردوهای اخیر مزد کوششهای چند سال اخیر را در برترین موقع به من دادند.

گلر بوشهری تیم ملی ساحلی درمورد اخراج شدنش در بازی با امارات، شرح داد: ماجرای اخراج من به وسیله داور سختگیر ژاپنی در نوع خود جالب بود. در بازی اول مقابل مالزی یک گل زدم و دو پاس گل دادم اما در بازی مقابل امارات روی یک خطای ساده، داور مرا اخراج کرد. در نیمه نهایی هم مقابل عمان شگفتی ساز پیروز شدیم. شکر خدا در این رقابتها 5 پاس گل دادم که عملکرد قابل قبولی محسوب می گردد.

خسروی ضمن تقدیر از تاکتیک ویژه تیم ملی گفت: تاکتیک دو باز باعث می گردد دروازبان یک نقش مهم را در خلق گل های تیم داشته باشد.

وی درمورد حضور مهدی تاج در محل برگزاری مسابقات، مطرح نمود: حضور رئیس فدراسیون فوتبال انگیزه ما را بیشتر کرد و خوشحالم اردوهای 4 ماهه ما جواب داد. اردوهای خوب و برگزاری بازی های تدارکاتی که به وسیله محتشم، رئیس کمیته فوتبال ساحلی ایران برنامه ریزی شده بود باعث شد تا با خلق رکورد و کلین شیت قهرمان آسیا شویم.

دروازه بان قهرمان آسیا در پایان توضیح داد: فدراسیون قول هایی برای پرداخت پاداش ها داده است و شرایط برای ادامه این روند مثبت تیم ملی ادامه دارد. سال جاری 4 تورنمنت مهم در پیش داریم که مهمترین آنها جام جهانی دبی است که باید مقتدرانه در این رقابتها شرکت کنیم. به شخصه به این تورنمنت و قهرمانی در اولین حضورم احتیاج داشتم و باز هم برای اثبات این روند باید کوشش دوچندانی داشته باشم.

منبع: همشهری آنلاین

به "دروازه بان قهرمان آسیا: همواره منتظر یک فرصت بودم ، کادرفنی در برترین زمان مزد کوشش هایم را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان قهرمان آسیا: همواره منتظر یک فرصت بودم ، کادرفنی در برترین زمان مزد کوشش هایم را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید