تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت به مدت یک ماه برنامه ریزی شده اند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای واصله، تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت به مدت یک ماه برنامه ریزی شده اند.

تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت به مدت یک ماه برنامه ریزی شده اند

ولی جهانی با تاکید بر اهمیت و جایگاه اقتصاد گردشگری اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی توسعه گردشگری، رونق و پایدارسازی گردشگری داخلی است.

وی با بیان اینکه اقتصاد گردشگری باید محور توسعه گیلان قرار گیرد، اضافه نمود: رونق گردشگری نسبت به محرک های منفی رسانه ای، مسائل فصلی بودن تقاضا و تحولات سیاسی و مالی بین المللی، وابستگی کمتری نشان داده و برترین نوع توزیع و بازتولید منابع مالی را ممکن می نماید.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تعریف سفرهای مقرون به صرفه در این استان اطلاع داد و افزود: برای تقویت اقتصاد گردشگری و رونق گردشگری اجرای سفرهای روزانه و مقرون به صرفه قیمت با همکاری بخش خصوصی با در نظر مشوق ها و یارانه در بخش های مختلف سفر در دستور کار است.

جهانی از برگزاری تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت اطلاع داد و بیان نمود: این تورها با امکانات مناسب به مدت یک ماه برنامه ریزی شده که اولین سفر آن در روز یکشنبه سوم اردیبهشت برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این سفرها از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی گیلان بازدید صورت می گیرد.

منبع: همگردی

به "تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت به مدت یک ماه برنامه ریزی شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای گیلان گردی مقرون به صرفه قیمت به مدت یک ماه برنامه ریزی شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید