اخبار اقتصادی

افزایش طول عمر باتری موبایل اندرویدی با 14 ترفند اثبات شده

آیا باتری گوشی اندروید شما خیلی سریع خالی می گردد؟ در این مقاله با 14 نکته اثبات و آزمایش شده قصد داریم طول عمر باتری موبایل را تا حد امکان بیشتر کنیم.

21 مهر 1402

در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، در برنامه هفتم توسعه به صنایع دستی توجه شده است.

12 مهر 1402

کیهان: برای مذاکره با امریکا، چرا اروپا را واسطه قرار می دهیم؟ بگذاریم شان کنار

کیهان نوشت:با توجه به آخرین اقدام سه کشور اروپایی در تمدید تحریم تسلیحاتی موشکی ایران و بیانیه بعضی از اعضای اتحادیه اروپا، آیا وقت آن نرسیده که نه در اصل بلکه در نوع رابطه با اروپای غربی و بالاخص تروئیکای اروپایی تجدید نظر کنیم؟

29 شهریور 1402

شادترین کشورهای اروپا در چنبره افسردگی

ساکنان شادترین کشورهای اروپایی از جمله سوئد و فنلاند بیشترین آمار مصرف داروهای ضدافسردگی را دارند.

28 شهریور 1402

تاریخ حیرت انگیز گل های رز باغچه ، سرنوشت گیاهان گلدار در دوره انقراض دایناسورها چه بود؟

حیات کره زمین شاهد تغییرات بزرگ و سهمناکی در طول زمان بوده است. اگرچه موجوداتی مانند دایناسورها، نتوانستند از این تغییرات دوران خود جان به در ببرند، اما آنژیوسپرم ها یا گیاهان گل دار، جور دیگری عمل کردند.

27 شهریور 1402

آشنایی با مبانی آموزش مالیات و اهمیت حسابداری مالیاتی

امروزه پرداخت مالیات یک موضوع مهم و قابل توجه برای کسب وکارها محسوب می گردد. صاحبان مشاغل باید مراقب هزینه های خود از جمله هزینه های مالیات باشند تا بتوانند از حاشیه سود خود محافظت نمایند.

22 شهریور 1402

مهاجرت دقیقه نودی مستاجرها

بازار اجاره مسکن در آخرین روزهای تابستان و در آستانه پاییز شاهد مهاجرت دقیقه نودی بعضی از مستاجرها به سمت خانه های مقرون به صرفه تر است.

22 شهریور 1402

عکس ، الهلال، الاتحاد و النصر به یک علت مهم از آسیا حذف می شوند؟ ، اقدام متفاوت AFC در مورد تیم های ایرانی و عربستانی

ر شرایطی که سرمایه گذاری عربستان روی فوتبال فرصتی طلایی برای کل آسیا در جهت توسعه این رشته فراهم نموده اما نگاه تبعیض آمیز AFC نسبت به عربستان و باقی کشورها را به همراه داشته است.

12 شهریور 1402

ملاقات سفیران ایران و روسیه در باکو

میخائیل اِودوکیموف، سفیر نو فدراسیون روسیه در جمهوری آذربایجان پیش از ظهر امروز با سیدعباس موسوی، سفیر جمهوری اسلامی ایران ملاقات کرد.

31 مرداد 1402

ماراتن عمر تا کلید مسکن، یک آپارتمان معادل چند سال عایدی شماست؟

دنیای اقتصاد نوشت: ماراتن خرید مسکن در کشور براساس میانگین عایدی سالانه خانوارهای شهری، قدرت پس انداز و بعلاوه سطح میانه قیمت آپارتمان در منطقه ها شهری کشور، به 74سال افزایش پیدا کرد. این دوره انتظار تا کلید خانه، براساس آمار شاخص امید به زندگی، معادل...

29 مرداد 1402

نتایج پژوهش 10 ساله گوگل درباره خواب های انسان

خبرنگاران- مهدی نقی پور؛ گوگل آنالیز نموده است که مردم جهان چگونه از کشورها، فرهنگ ها و زبان های مختلف خواب های خود را دراین وبسایت، جستجو می نمایند. گوگل در این پژوهش متوجه شده است که خیلی از رویا های مردم جهان تکراری است.

22 مرداد 1402

عملکرد سال گذشته دیجی کالا در یک نگاه

آنالیز کارنامه اقتصادهای بزرگ سراسر دنیا یادآور یک حقیقت غیر قابل انکار است: نوبت توسعه تجارت الکترونیک رسیده

16 مرداد 1402

سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید

ب ام و رسماً تایید کرد که فراوری سری 6 گرن توریسمو به انتها رسید. Liana Drews، سخنگوی ب ام و گفت که هواداران این محصول وقت زیادی برای خرید آن ندارند. چراکه با فروش نمونه های فعلی، سری 6 گرن توریسمو دیگر فراوری نخواهد شد.

12 مرداد 1402

نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نشست آنالیز نظام مسائل مرتبط با پایگاه های میراث ملی و جهانی خوزستان برگزار گردید.

11 مرداد 1402

اولتیماتوم تازه اردوغان درباره کریدور جعلی زنگزور!

تسنیم نوشت: رئیس جمهور ترکیه در ملاقات وزیر خارجه آذربایجان با کسب اطلاعات درباره آخرین روند عادی سازی روابط بین آذربایجان و ارمنستان، گفت که کریدور زنگزور باید بلافاصله باز گردد و یک صلح فراگیر هر چه زودتر حاصل گردد.

10 مرداد 1402

راهنمای خرید ریمل؛ انواع، نکات مهم خرید و پرفروش ترین ها

وقتی صحبت از خرید لوازم آرایش می گردد، گزینه های بی پایانی پیش روی شماست. قدم زدن در راهروهای یک فروشگاه لوازم آرایشی می تواند شما را غرق در تصمیم گیری برای کالایی مناسب و از برندی معتبر کند در حالی که حتی پس از خرید هم همچنان نامطمئن به خانه بر می شد. یکی...

9 مرداد 1402

مهاجم یک میلیون دلاری در راه پرسپولیس؟

پرسپولیس با از دست دادن سه مهاجم در پنجره تابستانی اکنون بیش از هر زمانی چشم انتظار انتقال در این پست و جذب مهاجم تازه است.

6 مرداد 1402

سدان خوش چهره دانگ فنگ به زودی در خیابان های ایران، عکس

ایران خودرو از سدان وارداتی خود یعنی دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی نموده تا از شرکت هایی که قصد واردات خودرو دارند، عقب نیفتد.این شرکت، نام آئولوس یی شوئن مکس را به شاین مکس تغییر داده است.

29 تیر 1402

مهاجم پرسپولیس در ایران یک مشتری هم ندارد

باشگاه پرسپولیس این روز ها در کوشش است قرارداد لئاندرو پریرا را به صورت توافقی فسخ کند و در این زمینه نیز توافقاتی با این مهاجم برزیلی انجام داده و تنها توافق بر سر پرداخت مطالبات این بازیکن به جای مانده است. گفته شد پریرا که قرارداد 650 هزار دلاری با پرسپولیس...

17 تیر 1402

نکونام در تله بیرانوند افتاد؛ کوشش برای استعفا دادن سرمربی استقلال!

برخلاف آنچه علی امیری ادعا نموده، علیرضا بیرانوند در فهرست نکونام قرار نداشت تا اینکه او و دیگر مسئولان باشگاه استقلال در تماس هایی با جواد نکونام به وی اعلام می نمایند قصد مذاکره و جذب بیرانوند را دارند

15 تیر 1402
تعداد: (423)