جزئیات آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی 27 دی ماه سال 98 برگزار می گردد.

جزئیات آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ تجهیزات شبکه، گفت: در هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ویژه پزشکان متخصص دانشگاه های علوم پزشکی در سال 98 تعداد 233 داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد 143 نفر زن و 90 نفر مرد هستند، این آزمون در صبح روز آدینه 27 دی ماه 98 در 22 مرکز استان برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: اطلاعیه جزئیات آزمون فردا 22 دی ماه در سایت سازمان سنجش منتشر می گردد و کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه 24 دی ماه 98 بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان موظف هستند برای شرکت در جلسه امتحان به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و یک نسخه پرینت از کارت آزمون خود تهیه نمایند.

توکلی اعلام کرد: داوطلبان می توانند بر اساس آدرس و زمان معین شده برای شرکت در آزمون به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند، هر داوطلب برای شرکت در آزمون باید اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس دار خود را همراه داشته باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش اضافه نمود: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح روز آدینه 27 دی شروع می گردد و داوطلبان ضروری است یک ساعت قبل از آزمون در محل جلسه حاضر باشند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "جزئیات آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات آزمون استخدامی ویژه پزشکان متخصص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید