خبرنگاران تیم های برتر لیگ تکواندو کلانشهر تبریز معین شدند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تبریز - خبرنگاران - رییس هیات تکواندو کلانشهر تبریز گفت: جلسه تصمیم گیری لیگ تکواندو کلانشهر تبریز برگزار و تیم های برتر این دوره از مسابقات تعیین شدند.

خبرنگاران تیم های برتر لیگ تکواندو کلانشهر تبریز معین شدند

صمد ناجی در تبادل نظر با خبرنگار وبلاگ تجهیزات شبکه، با بیان اینکه طی جلسه ای تکلیف لیگ تکواندو کلانشهر تبریز معین شد، اضافه نمود: در این جلسه مقرر شد که تیم هایی که به عنوان سرگروه، مرحله مقدماتی را به اتمام رسانده و راهی مرحله نیمه نهایی شده اند، به عنوان تیم قهرمان و تیم هایی که به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی رسیده اند به مقام نایب قهرمانی هر گروه انتخاب شوند.

رییس هیات تکواندو کلانشهر تبریز خاطر نشان کرد: لیگ تکواندو تبریز در 2 گروه الف و ب تا انتها مرحله مقدماتی برگزار گردیده بود که شیوع بیماری کرونا موجب تعطیلی مسابقات شد و با توجه به اینکه اجازه برگزاری مسابقات تکواندو از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت ورزش و جوانان صادر نشده است و کرونا نیز هر روز شرایط سخت تری را به وجود می آورد، مسوولان هیات تکواندو کلانشهر تبریز با برگزاری نشستی تکلیف تیم های برتر لیگ تکواندو را معین کردند.

وی مطرح نمود: بر این اساس، تیم های فروغی و آموزشگاه اندیشه از گروه الف به ترتیب مقام اول و دوم این گروه را کسب کردند و تیم های تختی و گنجویان از گروه ب بر سکوی قهرمانی و نایب قهرمانی این گروه ایستادند.

همچنین در این جلسه فرشاد فروغی از تیم فروغی به عنوان بهترین مربی، مسعود شهباز زاده از تیم تختی به عنوان بهترین سرپرست، نیما رشبری از تیم فروغی به عنوان بهترین بازیکن لیگ، تیم حسین زاده به عنوان تیم با اخلاق، استاد اسحقی از تیم گنجویان به عنوان مربی با اخلاق، مجید سلمانزاده از تیم ستارگان برتر به عنوان سرپرست با اخلاق انتخاب شدند.

ناجی یادآور شد: در اولین فرصت مناسب که شرایط کرونایی اجازه دهد از تیم ها و نفرات برتر این دور از مسابقات، با اهدای کاپ قهرمانی و لوح تقدیر تجلیل می گردد.

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، لیگ تکواندو کلانشهر تبریز در فصل جاری با حضور 12 تیم در 2 گروه 6 تیمی الف و ب برگزار گردید و از هر گروه 2 تیم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم های برتر لیگ تکواندو کلانشهر تبریز معین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم های برتر لیگ تکواندو کلانشهر تبریز معین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید