خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟ ، شرح معاون شهردار

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص معین تکلیف انتخاب نوع خودرو به عنوان تاکسی توضیحاتی را ارائه کرد.

خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟ ، شرح معاون شهردار

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، جلال بهرامی در خصوص انتخاب یک خودروی تازه به عنوان تاکسی، گفت: چندی پیش ضمن بازدید، با مدیران دو مجموعه ایران خودرو و سایپا جلسه ای برگزار گردید و در خصوص خودروهای شاهین و تارا صحبت هایی انجام شد.

معاون شهردار تهران در خصوص انتخاب خودروی ساینا به عنوان تاکسی نیز بیان کرد: برای انتخاب این خودرو به عنوان تاکسی در تهران تا اخذ تأییدیه ها اقدامی نخواهیم کرد.

وی اضافه نمود: اما در خصوص خودروی تارا به تصمیمات اولیه رسیده ایم و مقرر شد 1000 دستگاه خودروی تارا را خود شرکت ایران خودرو تحت عنوان یک شرکت بهره بردار با مشارکت بخش خصوصی وارد خطوط تاکسیرانی نموده و فعالیت نمایند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه علاوه بر خودروی سورن، خودروی تارا نیز وارد فاز نهایی شده است، در خصوص انتخاب خودروی شاهین به عنوان تاکسی نیز گفت: در خصوص خودروی شاهین هم با مدیران گروه خودروسازی سایپا صحبت کردیم و قرار شد، بحث اتوماتیک شدن و گازسوز شدن این خودرو را که انجام دادند در خصوص مراحل بعدی با هم جلسه بگذاریم.

منبع: همشهری آنلاین

به "خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟ ، شرح معاون شهردار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی ساینا جایگزین تاکسی فعلی می گردد؟ ، شرح معاون شهردار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید