خودرو

راهنمای خرید دانگل بلوتوث و معرفی 7 مدل برتر

امروزه دانگل بلوتوث به لطف هزینه پایین خرید، ویژگی ارتباطی بی سیم و سهولت دسترسی به دستگاه های پخش چندرسانه ای یکی از محبوب ترین و برترین سیستم های انتقال صوت و تصویر است.

4 مهر 1402

فروش رقیب چینی تویوتا لندکروزر شروع شد

Trumpchi ES 9 در پنج رنگ بیرونی شامل مشکی، سفید، سبز، خاکستری و نقره ای و بعلاوه در دو سبک Traveler و Dragon Wings برای مصرف کنندگان در دسترس است.

31 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه دو شهریور 1402

خبرنگاران- قیمت تارا اتوماتیک در بازار آزاد امروز پنجشنبه دوم شهریور 770 میلیون تومان است. پژو 207 اتوماتیک پانوراما و دناپلاس توربو اتوماتیک از تارا اتوماتیک گران تر فروخته می شوند و به ترتیب معادل 805 و 815 میلیون تومان قیمت دارند.

2 شهریور 1402

کلاستروفوبیا چیست و چگونه می توان با آن مقابله کرد؟

کلاستروفوبیا یا ترس از فضاهای بسته هنگامی که با توانایی شما در محل کار، مدرسه یا انجام کارهای روزمره تداخل پیدا می نماید به یک فوبیا تبدیل می گردد. محرک های رایج آن تونل ها، آسانسورها، قطارها و هواپیماها هستند. درمان اصلی آن رفتار درمانی است. روش دیگر...

25 مرداد 1402

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه 23 مرداد 1402

خبرنگاران- ساینا دنده ای و تیبا صندوقدار جزو مقرون به صرفه ترین سواری های صفرکیلومتر فعلی به حساب می آیند. هر دو خودرو در بازار آزاد معادل 330 میلیون تومان فروخته می شوند و خرید تیبا 2 که به نام تیبا هاچ بک معروف شده، 340 میلیون تومان خرج برمی دارد.

23 مرداد 1402

هتل های خاص ایران را بشناسید

بسیاری از افراد گمان می نمایند که برای اقامت در خاص ترین هتل ها باید به کشورهای دیگر سفر نمایند، این به این علت است که با هتل های خاص ایران آشنایی ندارند. هتل های جالب ایران که در شهرهای مختلف است و هرکدام ویژگی ها و حال وهوای منحصربه فردی دارند، برترین...

16 مرداد 1402

سری 6 گرن توریسمو به خاتمه راه خود در خط فراوری BMW رسید

ب ام و رسماً تایید کرد که فراوری سری 6 گرن توریسمو به انتها رسید. Liana Drews، سخنگوی ب ام و گفت که هواداران این محصول وقت زیادی برای خرید آن ندارند. چراکه با فروش نمونه های فعلی، سری 6 گرن توریسمو دیگر فراوری نخواهد شد.

12 مرداد 1402

معرفی برج العرب دبی

برج العرب دبی برای بسیاری از اهالی سفر احتیاج به معرفی ندارد. رد پای این هتل 5 ستاره که نامش مترادف تجمل، عظمت و هر عجیب و دست نیافتنی ست در بسیاری از فیلم های محبوب دنیا و حتی کنسرت ها دیده می گردد. بدین ترتیب از برج العرب می توان به عنوان نماد شکوه دبی...

10 مرداد 1402

طوفان در راه است ، هشدار هواشناسی به همه استان ها ؛ از سیل و صاعقه تا وزش باد شدید و گرد و خاک

سازمان هواشناسی با صدور یک هشدار نارنجی و 2 هشدار زرد از مخاطرات جوی همانند سیل و صاعقه و وزش باد شدید و گرد و خاک در استان های مختلف کشور اطلاع داد.

4 مرداد 1402

سدان خوش چهره دانگ فنگ به زودی در خیابان های ایران، عکس

ایران خودرو از سدان وارداتی خود یعنی دانگ فنگ آئولوس یی شوئن مکس رونمایی نموده تا از شرکت هایی که قصد واردات خودرو دارند، عقب نیفتد.این شرکت، نام آئولوس یی شوئن مکس را به شاین مکس تغییر داده است.

29 تیر 1402

نسل نو تویوتا چه در آستین دارد؟، عکس

گجت نیوز نوشت: تویوتا رسماً از نسل نو کراس اوور C-HR پرده برداری کرد. شاسی بلند سی اچ آر مدل 2024 طراحی منحصر به فرد و پیشرانه پلاگین هیبرید پرتوانی دارد.

7 تیر 1402

جدایی مدیر ارشد ایرانی از اپل خبرساز شد؛ علی فرهادی کیست؟

زومیت نوشت: علی فرهادی، رهبر پروژه یادگیری ماشین اپل، از این شرکت جدا شد. یادگیری ماشین یکی از فناوری های مهم استفاده شده در بسیاری از محصولات اپل است.

1 تیر 1402

پیکان جوانان نو به بازار می آید، تصویر، مشخصات و قیمت خودروی نو ایران خودرو

دنا پلاس جوانان، نسخه جدیدتری از دنا پلاس توربو بوده که ایران خودرو میخواهد آن را با آپشن های بیشتر روانه بازار کند.

27 خرداد 1402

باغ جادویی تارمین؛ جاذبه معروف و دیدنی تایلند

باغ ها همواره یکی از برترین گزینه ها برای گردش و استراحت محسوب می شوند. درختان سرسبز و گیاهانی که در باغ وجود دارند همگی حس آرامش و سرزندگی را به انسان انتقال می دهند. باغ ها در هرکجای دنیا که باشند هیچ فرقی ندارد و شما این آرامش را از اعماق وجود خود حس...

25 خرداد 1402

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک بیش از 100 میلیون مقرون به صرفه شد ، جدول قیمت مدل های دنا

قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو در بازار آزاد به سرعت سیر نزولی خود را طی می نماید. این محصول که تا چندی پیش در کنار ارقامی حول و حوش یک میلباد تومان ایستاده بود، حالا افت قیمت بسیار شدیدی را تجربه می نماید.

22 خرداد 1402

یک کادیلاک متفاوت با طراحی استثنایی تیونر ایرانی ، عکس

منصوری برای اولین بار به سراغ کادیلاک رفته استو این موضوع به جهت توسعه سبد محصولات اجرا شده است.نسخه استاندارد کادیلاک اسکلید اولین نماینده کادیلاک است که زیر تیغ جراحی منصوری می رود.

22 خرداد 1402

هفتمی تیم دوچرخه سواری ایران در قهرمانی آسیا

تیم میکس تایم تریل ایران در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده هفتم ایستاد.

20 خرداد 1402

تصاویر ، اینجا یکی از قدیمی ترین کلیساهای دنیا است که در ایران واقع شده است

اگر بخواهید مناسک زیارتی مسیحیان را ببینید، پیشنهاد سفر به شمال غرب ایران و تماشای قره کلیسا را بپذیرید.

2 خرداد 1402

بهترین بازی های ایکس باکس سری اس و ایکس که می توانید همین حالا بازی کنید

نزدیک به 23 سال است که مایکروسافت وارد دنیای گیمینگ روی کنسول شده است. در این مدت این شرکت فراز و نشیب بسیار زیادی داشته و نتوانست یک جایگاه ثابت برای خود در دنیای کنسول ها پیدا کند. نسل 8 برای این شرکت یک افت بزرگ بود و ایکس باکس وان (Xbox One) نتوانست عملکرد...

31 اردیبهشت 1402

گرفتار شدن جوان 25ساله داخل همزن برقی کارخانه

مسئول آتش نشانی فریمان گفت: یک کارگر جوان 25 ساله هنگام کار در کارخانه، در همزن برقی گرفتار شد.

5 اردیبهشت 1402
تعداد: (184)