دوره مدیریت تخصصی هتل مورد بازنگری نهاده شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، شفیعی گفت: دوره مدیریت تخصصی هتل با آنالیز سرفصل قدیمی مورد بازنگری و تدوین نو نهاده شد.

دوره مدیریت تخصصی هتل مورد بازنگری نهاده شد

به گزارش خبرنگار زاهد شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: در راستای دستیابی به اهداف مندرج در اسناد بالادستی کوشش کردیم تا با روشی علمی و نظامند سرفصل های موجود را بازبینی و با استفاده از نظرات کارشناسی خبرگان و دست اندرکاران این حوزه، دوره مدیریت تخصصی هتل را طراحی و تدوین کنیم.

شفیعی با بیان اینکه صنعت هتلداری احتیاجمند مدیرانی است که ضمن برخورداری از آموزش های رسمی، با تئوری ها، پارادایم ها و دانش روز مدیریت هتلداری آشنا باشند؛ اضافه نمود: ضعف آموزش در صنعت مهمان نوازی و بعلاوه پیامد های آموزشی غیراستاندارد در آینده که در اثر عدم ارتباط سیستم آموزشی و احتیاج های اشتغال به وجود می آیند بسیار ناخوشایند خواهند بود.

وی تاکید نمود: ضرورت بازنگری سرفصل های دوره مدیریت تخصصی هتل و تدوین سرفصل تازه آموزش منجر به طراحی دوره آموزش هتلداری با رویکرد پرورش مدیران توانمند شد.

او بیان نمود: تربیت و آموزش مدیران حرفه ای هتل های 4 و 5 ستاره، آشنایی فراگیران با نحوه مدیریت و تصمیم گیری حرفه ای در صنعت هتلداری و تامین احتیاج مدیریتی بخش های اقامتی صنعت گردشگری در داخل و خارج از کشور، به ویژه هتل های 4 و 5 ستاره از اهداف اجرایی این طرح به تعداد می رود.

مدیرکل دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی گردشگری گفت: در دوره مدیریت تخصصی هتل، در پی برنامه ریزی به منظور ارتقای سرمایه انسانی در صنعت هتلداری، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری با ارتقای دانش و مهارت مدیران، به روز نگاه داشتن دانش مدیران هتل و بعلاوه ارتقاء برند گردشگری ایران و افزایش سهم بازار منطقه با افزایش رضایت مهمان هتل ها هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دوره مدیریت تخصصی هتل مورد بازنگری نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره مدیریت تخصصی هتل مورد بازنگری نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید