دیدارسپاهان و پرسپولیس با حضور 30 هزار تماشاگر

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، مسابقه دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با حضور 30 هزار تماشاگر برگزار می گردد که 10 درصد از این تعداد سهم پرسپولیس خواهد بود. در واقع تیم میهمان 3 هزار تماشاگر در استادیوم نقش دنیا اصفهان خواهد داشت. تماشاگران فقط در طبقه اول استادیوم حضور دارند و طبقه دوم استادیوم بسته خواهد بود.

دیدارسپاهان و پرسپولیس با حضور 30 هزار تماشاگر

تیم سپاهان هم فقط یک غایب دراین بازی دارد و مانوئل فرناندز و این بازیکن مصدوم است، رامین رضائیان اما که به علت بیماری در مسابقه با زنیت حضور نداشت به بازی با پرسپولیس رسیده است. در تیم پرسپولیس هم شیخ دیاباته به علت مصدومیت غایب خواهد بود. ملاقات دو تیم فردا ساعت 15 برگزار خواهد شد.

بعلاوه باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: باشگاه سپاهان اصفهان خاطرنشان کرد: بر اساس یک برنامه ریزی مدون وطی یک فرآیند دقیق، با انسجام سازمانی، ایجاد بهبود در روند کمی وکیفی طرح ها ،پروژه ها واقدامات باشگاه، ارتقای سطح آگاهی مجموعه باشگاه نسبت به مسیر تکامل پیش رو، با استقرار الگوی تعالی سازمانی واجرای برنامه های بهبود، باشگاه سپاهان به عنوان اولین باشگاه ایرانی پیروز به کسب سطح تقدیرنامه 2 ستاره جایزه ملی تعالی از مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی ایران شد.

منبع: فرارو

به "دیدارسپاهان و پرسپولیس با حضور 30 هزار تماشاگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدارسپاهان و پرسپولیس با حضور 30 هزار تماشاگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید