رادیو و تلویزیون در یک قاب مشترک

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، برنامه مشترک رادیو و تلویزیون با نام پرنیان صدا از شبکه پنج سیما به روی آنتن می رود.

رادیو و تلویزیون در یک قاب مشترک

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، مجله تلویزیونی پرنیان صدا به اسم برنامه مشترک سیما و صدا، در یادمان هشت دهه عمر پربار رادیو، هر هفته آدینه ها از شبکه پنج سیما پخش می گردد.

سعید توکل، تهیه نماینده برنامه پرنیان صدا گفت: این برنامه در 26 قسمت 40 دقیقه ای در گروه خانواده و کودک شبکه پنج سیما تهیه و فراوری می گردد که از قسمت های بسیار متنوع و فراموش نشدنی تشکیل شده است و هر هفته آدینه ها به مدت 45 دقیقه از قاب شبکه پنج سیما پخش می گردد.

وی اضافه کرد: پرنیان صدا از بخش هایی چون: آلبوم خاطرات، مسابقه صدای ماندگار، مهمان هفته، اتاق فرمان، رادیو در گذر زمان، آرشیو طنز وتبسم، خاطرات سردبیر، رادیو 1400، ترانه های شادمانه، پرنیان استانها و بعلاوه آیتم تعاملی (گنجینه) تشکیل شده است که این آیتم دربرگیرنده منابع قدیمی و ارزنده صوتی و تصویری است که مجموعه داران و علاقمندان به رادیو به صورت شخصی آنها را جمع آوری نموده اند و با نام خودشان با سایر هموطنان به اشتراک خواهند گذاشت.

توکل یادآور شد: مخاطبان شبکه پنج سیما با تماشای پرنیان صدا با برنامه های برجسته و اثرگذاری که از ابتدای تاسیس رادیو (اردیبهشت 1319) تا به امروز روی آنتن رفته است آشنا خواهند شد. بعلاوه با بیوگرافی و صدا و سیمای هنرمندان شاخص و نام آشنایی که در دوره های گوناگون، همدل و همنشین مردم سرزمینشان بوده اند و در شادی ها و غم ها چون دوست و رفیقی همزبان با کلام و ترنم نغمه ها و اجرای نمایش ها و گزارش ها دلگرمشان نموده اند، تجدیدخاطره خواهند کرد.

مخاطبان برنامه پرنیان صدا می توانند به وسیله فضای مجازی @parnianesedatv5، و شماره پیامگیر 10000524 و یا با شماره همراه 09109900131 با این برنامه تماس برقرار نمایند.

اولین قسمت از برنامه پرنیان صدا به تهیه نمایندگی و اجرای سعید توکل، آدینه 16 مهرماه ساعت 20 همزمان با آغاز ماه ربیع الاول از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رادیو و تلویزیون در یک قاب مشترک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رادیو و تلویزیون در یک قاب مشترک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید