رشیدی: استقلال ناهماهنگی دارد، دست مجیدی تنگ است

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت در بازی با نساجی هماهنگی لازم را نداشتند.

رشیدی: استقلال ناهماهنگی دارد، دست مجیدی تنگ است

منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با وبلاگ تجهیزات شبکه، درباره تساوی آبی پوشان پایتخت مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر گفت: بازی دلچسب و تماشاگر پسندی را شاهد نبودیم. فرهاد مجیدی در این بازی دستش تنگ بود و نتوانست مهره جایگزین خوبی در این بازی استفاده کند. نساجی استقلال را خوب بررسی نموده بود و جناح راست و چپ استقلال را بسته بود در این بازی مقداری آسیب دیدگی در تیم وجود داشت که موجب شد استقلال این نتیجه را کسب کند.

او ادامه داد: این بازی بیشتر به خطا گذشت و بیشتر پاس ها اشتباه بود. مهاجمان استقلال در این ملاقات خوب تغذیه نشدند و دیاباته و قایدی روی تکنیک های فردی خودشان توانستند ایجاد موقعیت نمایند. علیرضا حقیقی باید به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب می شد چون موقعیت های خوبی از استقلال گرفت.

این پیشکسوت استقلال در خاتمه گفت: ناهماهانگی در استقلال در این بازی کاملا مشهود بود. استقلال در بازی با صنعت نفت بهتر بود و نمایش آنها برابر نساجی چنگی به دل نزد و کارهای دفاعی خوب انجام نشد. خطر صد درصدی روی دروازه نساجی ایجاد نشد و امیدوارم در بازی ها بعدی استقلال شاهد روندی بهتری از آبی پوشان باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رشیدی: استقلال ناهماهنگی دارد، دست مجیدی تنگ است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: استقلال ناهماهنگی دارد، دست مجیدی تنگ است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید