سرمربی تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی است، خارجی ها احتیاط می نمایند

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامیان پس از سرانجام نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال گفت: امروز درباره مسائل مختلفی صحبت صورت گرفت که امیدوار هستیم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

سرمربی تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی است، خارجی ها احتیاط می نمایند

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال تغییر زمان برگزاری مجمع انتخاب رئیس این فدراسیون اضافه نمود: انتخابات طبق برنامه باید انجام بگیرد. در جلسه امروز در این باره خیلی بحث نشد. در خصوص مسائل جاری فدراسیون بحث شد که اطلاعیه فدراسیون در این مورد صادر شد.

وی درباره اینکه سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بود یا خیر گفت: در شرایطی قرار گرفتیم که به صلاح کشور است تا سرمربی تیم ملی داخلی باشد. گزینه های خیلی خوبی در ایران داریم. دیدید سرمربیان خارجی تیم ملی، استقلال و پرسپولیس به چه شکلی از ایران رفتند.

اسلامیان تاکید نمود: مربیان خارجی فضای ایران را خوب نمی شناسند و به نوعی برای حضور در ایران احتیاط می نمایند اگرچه بحث اقتصادی را هم مطرح می نمایند. این مربیان بیشتر تحت تاثیر تبلیغاتی که در جهان علیه ایران می گردد قرار می گیرند در حالی که کشور ما کاملاً امن است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرمربی تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی است، خارجی ها احتیاط می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی فوتبال قطعا ایرانی است، خارجی ها احتیاط می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید