شناسایی 15 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی 24 ساعت گذشته 15 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان شناسایی شدند.

شناسایی 15 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان

کورش ساکی امروز در جمع وبلاگ تجهیزات شبکه با اشاره به مراجعه 337 هزار و 698 نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز گفت: 20 هزار و 387 بیمار حاد تنفسی نیز از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

او با اشاره به بستری شدن 6 بیمار تازه حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: 4 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و 2 نفر هم در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

طی 24 ساعت گذشته هیچ بیمار تازهی به شکل موقت در کاشان بستری نشده است.

به گفته ساکی در مجموع 80 بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند که65 نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و 15 نفر در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شدند.

در مجموع دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، 20 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که 16 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های کاشان و چهار نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های آران و بیدگل بستری شده اند.

خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ فردی بر اثر ابتلا به کرونا در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اشاره به ابتلای 15 نفر به کرونا در منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته گفت: تعداد کل افراد مبتلا به این ویروس در منطقه کاشان با PCR مثبت از ابتدای شیوع تا به امروز به 64 هزار و 922 مورد افزایش یافته است.

تا به امروز حدود 77 درصد از شهروندان بالای پنج سال منطقه کاشان دز اول، حدود 70 درصد نیز دز دوم و حدود 32 درصد از شهروندان بالای 18 سال نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

وبلاگ تجهیزات شبکه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شناسایی 15 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 15 بیمار تازه مبتلا به کرونا ویروس در منطقه کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید