شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، جلسه ای با حضور اسبقیان رئیس، نصیبی سرپرست نایب رئیس و حمیدی دبیر فدراسیون، رضایی رئیس و شیعه نایب رئیس بانوان انجمن پارادوومیدانی، هادی زاده پیشکسوت، صادقی، بهرامی از مربیان این رشته امروز سه شنبه دوم دی ماه برگزار گردید.

شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می گردد

ابتدای جلسه اسبقیان ضمن بیان نقطه نظرات خود هدف از تشکیل این جلسه را هم افزایی و همدلی در مجموعه کوششگران عرصه دوومیدانی بیان کرد و از کوشش های رئیس انجمن و مربیان تشکر وقدردانی کرد.

در ادامه بهمن رضایی رئیس انجمن پارادوومیدانی درباره آمادگی تیم ملی برای اعزام به مسابقات پارالمپیک توکیو و برنامه ریزی های انجام شده برای آماده سازی تیم ملی جوانان جهت حضور در رقابت های پاراآسیایی 2021 بحرین، توضیحاتی را ارائه داد.

همچنین شیعه در خصوص بانوان ورزشکار این رشته که در پارالمپیک حضور دارند گزارشی را ارائه کرد.

هادی زاده و صادقی نیز نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه های پیش رو، بازی های پارالمپیک توکیو، رقابت های پاراآسیایی بحرین، مسابقات قهرمانی کشور تحت نظر IPC بیان کردند.

در خاتمه مقرر شد شورای فنی پارادوومیدانی طی هفته آینده به منظور تصمیم گیری های آینده این حوزه تشکیل گردد که اعضای آن نیز هفته بعد از سوی رئیس فدراسیون اعلام خواهد شد.

اسبقیان رئیس فدراسیون هدف از تشکیل این شورا را استفاده از خرد جمعی مربیان و پیشکسوتان دوومیدانی جانبازان و معلولین دانست تا تصمیمات فنی از این پس در شورا اتخاذ گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شورای فنی پارادوومیدانی تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید