شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، خبرنگاران- هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت ها 2023 از 13 تا 19 تیرماه با 32 مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می گردد.

شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تیم ملی والیبال ایران از ساعت سه بامداد امروز (چهارشنبه 14 تیر) در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت ها به مصاف فرانسه رفت و سه بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد. مردان والیبال ایران در حالی مقابل فرانسه صف آرایی کردند که بهروز عطایی سرمربی تیم همچنان در آنکارا منتظر صدور ویزای آمریکاست تا به ملی پوشان در آناهایم ملحق گردد.

امیرحسین اسنفدیار، مرتضی شریفی، علی حاجی پور، جواد کریمی، مهدی جلوه، سیدمحمد موسوی و محمدرضا حضرت پور ترکیب آغاز نماینده تیم ایران برابر فرانسه در ست نخست این مسابقه بودند.

بعلاوه علیرضا طلوع کیان مربی تیم ایران در این مسابقه از علی رمضانی، بردیا سعادت، آرمین افشین فر، پوریا حسین خانزاده و محمدرضا موذن استفاده کرد.

بارتلمی چیننیزه، نیکولاس لگاف، بنجامین تونیوتی، ترور کلونوت، تیموتی کارل و استفان بویر و ژنیا گربنیکوف نیز ترکیب شده نماینده تیم فرانسه در این مسابقه بودند.

مردان والیبال ایران در ست های اول تا سوم این ملاقات با امتیاز های 25 بر 18، 25 بر 22 و 25 بر 19 نتیجه را به قهرمان المپیک توکیو واگذار کردند تا هفتمین ناکامی خود در این رقابت ها را تجربه نمایند.

تماشاگران زیادی برای ملاقات ایران و فرانسه به سالن آناهایم آمده بودند که بیشتر آن ها ایرانی و به صورت مدام تیم ملی ایران را تشویق کردند.

منبع: فرارو

به "شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین تیم ملی والیبال ایران مقابل فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید