ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم توانستند فردی را که یک مامور پلیس را مجروح کرده و یک شهروند قمی را به قتل رسانده بود در کمتر از 24 ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه به نقل از ایرنا، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم روز سه شنبه 14 مرداد گفت: روز گذشته در پی تماس با 110 مبنی بر حضور فردی مسلح با لباس مبدل زنانه در یکی از مجتمع های مسکونی در پردیسان قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله عوامل انتظامی به محل موردنظر اعزام شدند. مدیر مجتمع مسکونی نیز برای هدایت ماموران، آن ها را همراهی و با احساس تکلیف سعی در کمک رسانی برای دستگیری متهم داشت که پس از گشودن در واحد مسکونی موردنظر، ضارب با آمادگی قبلی اقدام به تیراندازی می کند.

وی اضافه نمود: در این حادثه متهم، مامور پلیس را از ناحیه پهلو و کتف و مدیر مجتمع را نیز از ناحیه قفسه سینه مورد اصابت گلوله قرار داده و متواری می شود. مجروحان حادثه بلافاصله توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل که در حال حاضر شرایط عمومی مامور، رضایت بخش اعلام شده لیکن متاسفانه مدیر مجتمع به رغم تلاش پزشکان به دلیل شدت جراحت وارده فوت می کند. با تشکیل تیمی زبده از کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم و با هماهنگی دستگاه قضایی، دستگیری متهم در دستور کار قرار گرفت و درحالی که نامبرده با خودرو پژو 405 قصد خروج از قم و عزیمت به یکی از استان های هم جوار را داشت شناسایی و با شلیک چندین گلوله خودرو وی متوقف، متهم دستگیر و در بازرسی از خودرو پژو، سلاح کمری که با آن تیراندازی کرده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: پس از انتقال ضارب به پلیس آگاهی استان، نامبرده طی تحقیقات اجرا شده به جرم خود اعتراف کرد که پس از تحقیقات تکمیلی، برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی استان معرفی خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضارب مامور پلیس و قاتل شهروند قمی دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید