فیفا برای حمایت از مادران فوتبالیست دست به کار شد

به گزارش وبلاگ تجهیزات شبکه، تهران (پانا) - فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) خاطرنشان کرد که قوانینی نسبتا جدید در حوزه ورزش زنان بمنظور حمایت از ارزش های زن و مادر تدوین خواهد شد.

فیفا برای حمایت از مادران فوتبالیست دست به کار شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، فدراسیون بین المللی فوتبال دلیل وضع اینچنین مقررات جدید را حمایت و گسترش حفاظت از زنان ورزشکار در حوزه فوتبال عنوان نموده است. به همین دلیل، تغییرات برجسته و متمایزی در مقررات انجام شده و توسط کمیته سهامداران فیفا FIFA Football Stakeholders مورد تصویب قرارگرفته است که بزودی توسط شورای فیفا طی ماه آینده تایید خواهد شد.

بر اساس قوانین جدید، فوتبالیست هایی که طی دوران بازی مادر می شوند می توانند از 14هفته مرخصی زایمان و و دوسوم حقوق قرارداد بعنوان دستمزد استفاده نمایند.

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا در اینباره شرح داد: به دنبال رشد خارق العاده اخیر و موفقیت بی سابقه جام جهانی زنان فیفا در فرانسه در سال گذشته، فوتبال زنان اکنون وارد مرحله بعدی پیشرفت خود شده است

بنا بر اعلام فیفا، هیچ بازیکن زنی بدلیل بارداری هرگز نباید متضرر گردد، بنابراین از حمایت شغلی بیشتری برای زنان در فوتبال برخوردار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "فیفا برای حمایت از مادران فوتبالیست دست به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیفا برای حمایت از مادران فوتبالیست دست به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید